|
Furry Music Pres. John Dahlback @ Sika 7.Jan 2006
|
View this Thread in Original format
| EspenW |

Nyårets første braker fra Furry Music er på plass!!
Fjorårets kanskje største komet, John Dahlbäck, gjør sin debut i Norge. Svensken har dominert alt av playlists og charts til alt som kan krype å gå det siste året. Utgivelser på labels som Kompakt, Brique Rouge, Toolrom Trax, Giant Wheel, Joia, Systematic, Silver Planet, Underwater, Audiomatique, samt på hans tre egne labels; Pickadoll, Jackmoves og Dahlbäck, burde være vitne på hans eminemte talent. Nå er han altså på plass i Oslo, og lover å levere et frekt set, stappfullt med skitten tech house og spretten acid - kommer garantert til å bli hett på dansegulvet, så møt opp tidlig!
Seyton duoen, Stian Klo og Thomas Nøkling, står for oppvarmingen. De har nettopp lansert deres eget label, Praesul - og flyr høyt om dagen med utgivelser på Maris Music, Heavy Rotation og Loöq. Låtene er å finne på playlisten til DJs som Hernan Cattaneo, Nick Warren, Fergie, James Zabiela og John Digweed for å nevne noen. Support til Stian og Thomas blir levert av den sprelske Zama og artigkaren Espen W - dette blir gøy!
Lineup:
John Dahlbäck
Seyton (Stian Klo & Thomas Nøkling)
Zama
Espen W
Sted:
Sikamikanico, Møllergata 2, Oslo
7. Januar 2006, 22:00 - 03:30
60 kr før midnatt
God musikk samt 19kr for en kjølig flaske sølevann gir god grunn til å starte tidlig!!
Ønsker du en plass på gjestelista eller annen info er du velkommen til å sende noen linjer til [email protected]
Så håper vi dere blir observert på dansegulvet med en kald en i hånden!
Relaterte linker:
http://go.to/dahlback
www.seyton.org
www.stianklo.com
www.furry-music.com
 |
|
|
| LikWit |
tjaaaaa kan bli bra det her :D:D:D
-schtiii |
|
|
| EspenW |
Er fetteren til jesper, ikke broren :)
Sjekk litt releaser under Hug, Huggotron og hans eget navn.
Sinnsykt mye fett! |
|
|
| iskrem |
| 20 års grense.. :( |
|
|
| zama |
| mmmja..tøft det her:toothless |
|
|
| djmushi |
| ja iskrem, småbarn skal holde seg langt unna |
|
|
|
|