|
Pulse Factory à Gaurain-Ramecroix (Tournai) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
| Wie gaat er nu naar Matthew Dekay vanavond? Weet nog niet of'k ga gaan...beeteken ver maar heb der enorm veel zin in. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kzou heel graag gaan, maar logistiek en financieel jammer genoeg onmogelijk :sadgreen: |
|
|
| Den Backer |
| En hoe ist nu geweest?? Report... |
|
|
| TOR |
| Est-ce qu'on a déjà fixé une date pour la prochaine Rétro Pulse? |
|
|
| Simon59 |
| Next Retro Pulse -> 13 juillet ! ;) |
|
|
| Simon59 |
et début septembre...
 |
|
|
| Simon59 |
Soon, FIRST ANNIVERSARY !!!
:D have a look !!!!!!!

See you there!!! |
|
|
| TOR |
Mss toch nog es een uitstapje maken naar Doornik :crazy:
Mensen van het forum ook? Mrcanon? |
|
|
|
|