return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Jim Tv (pg. 2)
View this Thread in Original format
Toni_D2
Hij zou beter eens een nieuwe schijf maken ipv de grote jan op tv uit te hangen. :p
mrcanon
wat een eer, wat een eer, yves 20 jaar dj op 24 december en ik dan 20 jaar dak hier rondloop :D Yves, wens mij maar ne happy birthday via jim eh :p
DJ Zetski
quote:
Originally posted by Toni_D2
Hij zou beter eens een nieuwe schijf maken ipv de grote jan op tv uit te hangen. :p

Na 20 jaar meedraaien in het circuit mag hij wel eens de grote jan uithangen op TV. Respect YDR! En nog iets, er zijn nog altijd die platen als Feel free enzo om naar te luisteren (persoonlijk kom ik die gewoon niet beu, als je ze niet TEveel beluistert, dan kan je daar echt van genieten!)
Toni_D2
quote:
Originally posted by DJ Zetski
Na 20 jaar meedraaien in het circuit mag hij wel eens de grote jan uithangen op TV. Respect YDR! En nog iets, er zijn nog altijd die platen als Feel free enzo om naar te luisteren (persoonlijk kom ik die gewoon niet beu, als je ze niet TEveel beluistert, dan kan je daar echt van genieten!)

"The Rebel" vind ik zijn beste. Ik weet nog dat het in die tijd zelfs op MTV werd gedraaid.
:eyespop:
Push2005
quote:

:rolleyes:

Ik ga kijken YDR :)
Doe de groeten aan de BETA's :p
Wildfir3
quote:
"The Rebel" vind ik zijn beste. Ik weet nog dat het in die tijd zelfs op MTV werd gedraaid.
:eyespop:

das geen plaat van YDR, maar van MIKE... met YDR zijn naam derop :p
Phortastic
quote:
Originally posted by Wildfir3
das geen plaat van YDR, maar van MIKE... met YDR zijn naam derop :p

zoals de meeste :)
YDR
Ale dan, als jullie da zeggen dat t MIKE zijn platen zijn dan zal ik jullie maar geloven e !!!
Jullie weten dat waarschijnlijk t beste !!! Respect Wildfir3 & Phortastic
Phortastic
zolang we u hier nog horen en zien na den 24ste december kant me allemaal ni bommen van wie die platen zijn...
YDR
quote:
Originally posted by Phortastic
zolang we u hier nog horen en zien na den 24ste december kant me allemaal ni bommen van wie die platen zijn...

Als ik tijd heb kan ik dat altijd wel eens doen. ;)

Phortastic
ge hebt nu ook de tijd he dus da komt wel goed hoop ik ;)
YDR
[QUOTE]Originally posted by YDR

Anders wel ??? hehe...

Als ik tijd heb kan ik dat altijd wel eens doen. ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement