|
מכירים סוחר ברחובות/אשדוד?
|
View this Thread in Original format
| CocainCookie |
חבר שלי שעד אכשיו מכר לי נסע להודו....
אז רציתי לדעת אם אתם מכירים מישהו שמוכר אקס
באיזור בבקשה שלחו אימייל או
PM
[email protected]
בלי ה
.nospam
או אם אתם מכירים דרך קלה להכין בבית גם זה הולך
ובבקשה מהר, יש תהופעה של סקאזי עוד מעת....
תודה מראש. |
|
|
| epsilon1 |
| :whip: איזה חוסר טאקט אלוהים |
|
|
| Glenn-Holmes |
תזהר אח שלו יש כאן סוכן סמוי..
אל תאמין לאף אחד שפונה אליך
יכול להיות שהוא כבר בדרך אליך |
|
|
| omergunr |
| חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Sm0keMachine |
| חחחחחחחחחחחחחחחחח... |
|
|
| Scorchio |
כאילו מה, לאיפה המקום הזה עוד יגיע.
עוד מעט כבר תחליפו שיטות הזרקה... |
|
|
| Viber |
מה אתם רוצים הוא הולך להופעה של סקאזי
איך הוא אמור לשרוד את זה בלי סמים?!?!? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Viber
מה אתם רוצים הוא הולך להופעה של סקאזי
איך הוא אמור לשרוד את זה בלי סמים?!?!? |
חחחח אשכרה זה מה שאני תמיד אומר למי שאוהב פסיכודאלי.. |
|
|
| m0sh |
נפתחנו אה?
אקס דווקא? |
|
|
| CocainCookie |
טוב נראה לי אני פשוט אסע ללוד, קצת רחוק :(
ואני לא חושב שהכחולים בישראל בכלל בודקים תאינטרנט
וזה אתר אמריקאי אז בכלל מי יבדוק |
|
|
|
|