return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
New Wave 4 Mod ! (pg. 3)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by Sh!fty
jonge tkan ook iet anders zijn ofwel is dien account al gedelete, zagepee


Swamper delete geen accounts. :o
Sh!fty
quote:
Originally posted by New Wave
Nee juist niet. wel jammer dat je na een paar dagen minder gaat tegenstribbelen. We hebben namelijk geen voedsel voor je.


hmmmm dutrout style, I like it, das op z'n belgisch :cool:
kzal toch nie te hard tegenstribbele, kwil je geen pijn doen :whip:
New Wave
quote:
Originally posted by Sh!fty
hmmmm dutrout style, I like it, das op z'n belgisch :cool:
kzal toch nie te hard tegenstribbele, kwil je geen pijn doen :whip:


Als jij met je voeten en je armen vastgebonden zit zal je me echt niet pijndoen. :o amateur.
jp
Raar figuur die Shifty. Teveel lopen rukken op K3 zeker?

Je moet wel wat ouder zijn wil er wat uitkomen vriend
Sh!fty
Gij denkt da ik mij zomaar ga late vastbinde :rolleyes:
ik ben mss nie super groot van gestalte maar ge zou nog verschiete
New Wave
quote:
Originally posted by Sh!fty
Gij denkt da ik mij zomaar ga late vastbinde :rolleyes:
ik ben mss nie super groot van gestalte maar ge zou nog verschiete


oeijoeij, Nou hoe groter de uitdaging heer geiler we het vinden.
Maaruh, van beetje GHB ga jij echt niet verschieten.
Sh!fty
quote:
Originally posted by jp
Raar figuur die Shifty. Teveel lopen rukken op K3 zeker?

Je moet wel wat ouder zijn wil er wat uitkomen vriend


Tja sommige mense rukken hun nie op TA, eh jp :stongue:
en ik vindt K3 niet onknap, beter dan het gemiddelde hollandse paard
kant gelove da New Wave voor de manne gaat
New Wave
quote:
Originally posted by Sh!fty

kant gelove da New Wave voor de manne gaat


neenee, jonge jongetjes. geen mannen.
Cosmic
dus.....
AirPole
Can't we all just get along??






























































































































:D

jp
Hey trancezonurt :toocool: :wtf:
AirPole
quote:
Originally posted by jp
Hey trancezonurt :toocool: :wtf:


Jeepeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!


Ouwe geilzak, hoe is het met je, schat??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement