|
New Wave 4 Mod ! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
jonge tkan ook iet anders zijn ofwel is dien account al gedelete, zagepee |
Swamper delete geen accounts. :o |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by New Wave
Nee juist niet. wel jammer dat je na een paar dagen minder gaat tegenstribbelen. We hebben namelijk geen voedsel voor je. |
hmmmm dutrout style, I like it, das op z'n belgisch :cool:
kzal toch nie te hard tegenstribbele, kwil je geen pijn doen :whip: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
hmmmm dutrout style, I like it, das op z'n belgisch :cool:
kzal toch nie te hard tegenstribbele, kwil je geen pijn doen :whip: |
Als jij met je voeten en je armen vastgebonden zit zal je me echt niet pijndoen. :o amateur. |
|
|
| jp |
Raar figuur die Shifty. Teveel lopen rukken op K3 zeker?
Je moet wel wat ouder zijn wil er wat uitkomen vriend |
|
|
| Sh!fty |
Gij denkt da ik mij zomaar ga late vastbinde :rolleyes:
ik ben mss nie super groot van gestalte maar ge zou nog verschiete |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
Gij denkt da ik mij zomaar ga late vastbinde :rolleyes:
ik ben mss nie super groot van gestalte maar ge zou nog verschiete |
oeijoeij, Nou hoe groter de uitdaging heer geiler we het vinden.
Maaruh, van beetje GHB ga jij echt niet verschieten. |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by jp
Raar figuur die Shifty. Teveel lopen rukken op K3 zeker?
Je moet wel wat ouder zijn wil er wat uitkomen vriend |
Tja sommige mense rukken hun nie op TA, eh jp :stongue:
en ik vindt K3 niet onknap, beter dan het gemiddelde hollandse paard
kant gelove da New Wave voor de manne gaat |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
kant gelove da New Wave voor de manne gaat |
neenee, jonge jongetjes. geen mannen. |
|
|
| AirPole |
Can't we all just get along??
:D |
|
|
| jp |
| Hey trancezonurt :toocool: :wtf: |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by jp
Hey trancezonurt :toocool: :wtf: |
Jeepeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!
Ouwe geilzak, hoe is het met je, schat?? |
|
|
|
|