|
WK 2006 Duitsland (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by HBtje
eens!
+ Verdonk moet gewoon doorgaan zoals ze altijd doet. Verdonk is cool! |
verdonk zou zich hier goddomme helemaal niet mee moeten bezighouden!!!!!!
me dunkt dat een minister zich met BELANGRIJKE zaken moet bezighouden!!!! dat gezever over details moet maar eens afgelopen zijn.
kalou of hou die dan ook heet, mag BEST nederlander worden. maar niet "versneld" en al helemaal niet om deze reden.
ga ff precedentje scheppen..... echt niet.... van mij mogen ze 'm weigeren, wegens continu zeuren!! nee is nee... beleid is beleid.
ik ga jp balkenende toch ook niet aanklagen in een kort geding omdat ik het op detailniveau ergens mee oneens ben??? daar hebben we toch 4 a 5 lagen rechtscultuur voor???? daar heeft zo'n minister helemaal geen tijd voor!!!!
en nog wat: ik vindt dat we dan beter henry of zo kunnen laten naturaliseren... of beasley!!!
misschien kunnen we verdonk daarmee lastig vallen...????? |
|
|
| Djeebie |
Zaken als Kalou die zo breed in de media worden uitgemeten vragen juist wel om een publiekelijk optreden van een minister. Een minister moet in een bepaald aantal gevallen zijn/haar gezicht laten zien om het een en ander duidelijk te maken.
En denk maar niet dat Verdonk persoonlijk de materie in is gedoken in de zaak Kalou hoor. Dat doen ministers niet, daar hebben ze ambtenaren voor. Ambtenaren hebben de dossierkennis en niet de minister.
Het geval Kalou is daarnaast een lastig geval omdat de wet wel degelijk ruimte laat voor een versnelde procedure, maar in het geval van Kalou nog niet duidelijk is of hij toegevoegde waarde heeft voor Nederland. Tenminste, de meningen over zijn waarde verschillen nogal. Ik ben benieuwd op welke 'objectieve' criteria ze hem beoordelen. Doelpunten? Acties? Speelminuten? Balcontacten?
Ach, we zullen wel zien. |
|
|
| eieregooie |
Mooie poel :)
| quote: | Originally posted by Mighty Johnny
Thank you to Johan Cruyff,Pele and Lothar Matthäus for this great group :p
GEEEERRRRRRRRMMMMAAAAANNNNNYYYYYYYY WILL COME INTO THE LAST 16 :p |
LOL I wouldn't be too sure about that, the german team isn't what it used to be...
All teams in Group A suck :toothless |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
verdonk zou zich hier goddomme helemaal niet mee moeten bezighouden!!!!!!
ga ff precedentje scheppen..... echt niet.... van mij mogen ze 'm weigeren, wegens continu zeuren!! nee is nee... beleid is beleid.
|
het beleid is dat sporters met uitzonderlijke kwaliteiten versneld nederland mogen worden
:rolleyes: |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Siesta
het beleid is dat sporters met uitzonderlijke kwaliteiten versneld nederland mogen worden
:rolleyes: |
walgelijk. |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by AirPole
walgelijk. |
walgelijk beleid idd
| quote: | Originally posted by ZZandirt
kalou of hou die dan ook heet, mag BEST nederlander worden. maar niet "versneld" en al helemaal niet om deze reden. |
jah idd, alleen die kalou wil alleen maar nederlander worden omdat ie dan in een nationaal elftal kan spelen, als ie dat niet kan, maakt t hem ook niks uit verder, dus weg ermee! |
|
|
| New Wave |
Ik ben het met verdonk eens.
Enkel het feit dat hij door deze maatregel in het nederlandsch elftal mag spelen vin dik geen gegronde reden. Maar misschien past hij totaal niet in het systeem. Misschien kan hij enkel met Kuyt uit de voeten. We weten allemaal dat makaay ze er om de haveklap in schoot maar inhet nederlands elftal was hij bagger. hetzelfde voor van Nistelrooy. Goed spelen bij een club geeft geen zekerheid dat hij het ook in het nationale team goed doet. Hij heeft enkel met kuyt gespeeld en verder niet. Straks speelt hij gigantisch slecht en is al de bende voo rniets geweest. Hij gaat heerlijk naar engeland omdat hij een paspoort heeft maar door dit gezeik kost het wel allemaal belastingcenten. (rechtzaak, ambtenaren, advocaten enzenz) |
|
|
| MennoB |
Ook mooi wat supporters van Feyenoord zeggen. Laat hem maar eerst een 2 jarig contract tekenen bij Feyenoord. Dadelijk is hij een Nederlander en dan vertrekt hij naar het buitenland!
Van mij hoeft hij echt geen Nederlander worden, net of we zonder hem geen goed elftal hebben. Laat hem maar gewoon bij Ivoorkust spelen, dan is het teminste leuk als we ze dik inmaken komende zomer! |
|
|
| moogwai |
Leuke en interessante poule! Hier zit tenminste geen zwakke broeder in. Ik denk dat elk team hier punten gaat pakken, dus hoef je ook niet alles te winnen. Leuk ook Van Nistelrooy tegen Kezman en Kone. Wie is nou de beste PSV spits :p
Gisteren ook leuk die 4 bondscoaches bij elkaar. En dan Johan Cruyff erbij... Iedereen heeft het over de zwaarte van de poule, maar Cruyff denkt meteen een paar stappen vooruit: "In de tweede ronde spelen we tegen Mexico ofzo en dan tegen Duitsland of Engeland". Inderdaad, dit is dan wel weer positief. Maar goed, eerste de poule maar eens door komen. |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by moogwai
Leuke en interessante poule! Hier zit tenminste geen zwakke broeder in. Ik denk dat elk team hier punten gaat pakken, dus hoef je ook niet alles te winnen. Leuk ook Van Nistelrooy tegen Kezman en Kone. Wie is nou de beste PSV spits :p
Gisteren ook leuk die 4 bondscoaches bij elkaar. En dan Johan Cruyff erbij... Iedereen heeft het over de zwaarte van de poule, maar Cruyff denkt meteen een paar stappen vooruit: "In de tweede ronde spelen we tegen Mexico ofzo en dan tegen Duitsland of Engeland". Inderdaad, dit is dan wel weer positief. Maar goed, eerste de poule maar eens door komen. |
Als Nederland en Argentinië nou eens allebei de eerste twee wedstrijden dan zijn we er al ;) Dat lijkt me handiger :D |
|
|
| Mindphaser |
| Ik hoop natuurlijk iets heel anders en ik wil verder niet negatief zijn maar ik zie het zo gebeuren dat we 4de worden... |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
Ik hoop natuurlijk iets heel anders en ik wil verder niet negatief zijn maar ik zie het zo gebeuren dat we 4de worden... |
...of wereldkampioen! ;)
je kan er toch weinig over zeggen, er kan van alles gebeuren... |
|
|
|
|