return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Cherry Moon sluit (pg. 4)
View this Thread in Original format
TOR
lol, oh dear.. er mocht wel es een club komen hier, maar ik had toch op iets anders gehoopt :nervous:

Luc daar gaan we es naartoe hé :D skieeuuuh!!1!
FUSyke
http://users.telenet.be/theOh/partyupdate/the-Oh!-BRUGGE.jpg
TOR
every friday, haha.. de buurtbewoners zullen ze graag zien komen. is midden in een woonwijk gelegen..

op 5 min. van mn deur.. ik wil best es een kijkje gaan nemen :toothless
FUSyke
quote:
Originally posted by TOR
every friday, haha.. de buurtbewoners zullen ze graag zien komen. is midden in een woonwijk gelegen..

op 5 min. van mn deur.. ik wil best es een kijkje gaan nemen :toothless

Naar die minderjarige meiskes dien er komen moogde alleen maar kijken é;) Of wilde der keer een jumpke mee doen:p
Jasperovitsj
Gaan België, GAAN!!!1
InTeXoR
volgens een paar mensen op partyforum zou CM in 2006 beschikbaar zijn om af te huren voor evenementen, geen nieuw concept voorlopig. lijkt me wel verstandig zo'n rustperiode, niet dat ze rap-rap met iets nieuws beginnen om na een paar weken alweer de deuren te moeten sluiten.
Bertn
boenkeuh!:toothless
dj Elof
Een deel van het oude management zit een beetje verder ondertussen, een paar honderd meter verder dan discotheek The Creamm! ;)

Het gebouw van Cherry Moon zal nog wel blijven bestaan en kan afgehuurd worden. En wie een goed aanbod doet aan de eigenaar zal er misschien zelfs nog een concept in kunnen doen.

Maar... een discotheek blijft zijn reputatie behouden voor een hele tijd. De enige kans op slagen van een totaal nieuw concept is de naam er volledig af. Niet aankondigen "concept Huppeldepup" en op de voordeur nog altijd Cherry Moon lezen. En volhouden... niet na 6 weken zeggen: oh-oh, geen volk.

Misschien allemaal ons spaarcenten bij elkaar leggen en iets uit de grond stampen?
Icone
Allee, het wordt binnenkort dus ECHT wel tijd om als trance-fan te gaan verhuizen naar het buitenland he?

Zielig België... Schop allegauw toch al die r&b/hiphop zever trug buiten.
Bertn
alsof er in die disco nog trance werd gedraaid?

domineesje
quote:
Originally posted by FUSyke
Naar die minderjarige meiskes dien er komen moogde alleen maar kijken é;) Of wilde der keer een jumpke mee doen:p

breezerchicks :stongue:
djcresto
het concept van De Asta lijkt me wel iets goed. Daar heb je verschillende avonden met verschillende muziekstijlen. Trance, r&b, oerhollandse avonden en zelfs kinderdiscotheek. Imo zit het daar zeer goed in elkaar.

Trouwens al die mensen die zitten klagen over het sluiten van de discotheken. Ikzelf ga ook veel minder naar clubs dan vroeger. En hoeveel % van de mensen hier zou regelmatig naar een club gaan? Niet zo heel veel denk ik.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement