|
*Primeur* BETA nerd verkiezing 2006
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Awel, wie is allicht den grootste BETA nerdske? |
|
|
| New Wave |
| Mellow_head staat er niet tussen :D ATSER :p |
|
|
| jp |
| Niet zeuren maar stemmen :whip: |
|
|
| New Wave |
| zet mellow_head er in dwaas! Dat is 1 van de grootste kanshebbers! |
|
|
| eieregooie |
| en voted :toothless |
|
|
| jp |
| Het is nu al spannend :wtf: |
|
|
| CygnusX |
Leuk idee, ik heb altijd al zo'n verkiezing willen winnen :)
Edit : hier is de echte Officiële BETA Nerd 2005 verkiezingsthread :p |
|
|
| New Wave |
| hart klopt in me keel man! Wordt er niet goed van! |
|
|
| jp |
| Eigenlijk moet deze verkiezing in elk lokaal forum worden gehouden en dan alle winaars in de ultimate competition vote :wtf: |
|
|
|
|