return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
söker någon som vill skirva en rapport ifrån Monday Bar Lucia Cruise
View this Thread in Original format
Jule
var du med på båten, o gillar att skriva får du gärna skriva en text om turen, kanske bifoga en eller annan bild. som sedan läggsut på elektroniskmusik.net skicka till [email protected] om du har lusst:)
Vizay
varför göra en ny tråd när det ändå inte ska diskuteras, hade kanske varit bättre att göra ett inlägg antingen i tråden om sidan eller i kryssningstråden :)
Jule
det har du ju givetvis lite rätt till.. Hänvisar till att det var sent o jag var berusad:P en mod kanske kan flytta tråden..
Vizay
enklare om du bara kopierar innehållet i första posten, lägger in det i passande tråd och sen själv deletar tråden vilket du kan göra inne på [edit] av första posten :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement