|
Am I catheter free?! OMG!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
| מזל טוב ידידי תהנה עם הצעצוע החדש... :) |
|
|
| DvJ |
מזל טוב אחי
עצה שלי תנסה להשתין מבניין כמה שיותר גבוהה
אתה יכול להשתין על אנשים
ואתה שומע שתשתן נופל עוד כמה שניות אחרי שאתה מסיים
או לך לגשר מעל איילון תתחיל להשתין על מכוניות חוויה....... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DvJ
מזל טוב אחי
עצה שלי תנסה להשתין מבניין כמה שיותר גבוהה
אתה יכול להשתין על אנשים
ואתה שומע שתשתן נופל עוד כמה שניות אחרי שאתה מסיים
או לך לגשר מעל איילון תתחיל להשתין על מכוניות חוויה....... |
ואני חשבתי שלי יש ראש חולני |
|
|
| DjChook |
| תגיד ת'דפוק ? למה שאני אחשוף את הבולבול הקטן והלבן שלי בציבור ? |
|
|
| bekol ram |
חח..
לחן יש בולבול לבן
:D |
|
|
| DjChook |
| אני חנון אשכנזי, למה ציפית ? |
|
|
| bekol ram |
ציפיתי לבולבול שחור וגדול:D
אבל חפיף, מקבל אותך כמו שאתה
השלב הבא.. צלם כמה תמונות ותעלה לפה
כדי שכולנו נראה ונוכל להגיב:D
בחברות
;) |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by DjChook
תגיד ת'דפוק ? למה שאני אחשוף את הבולבול הקטן והלבן שלי בציבור ? |
קטטןן??
פעם ראשונה שאני שומע מישהו מודה בזה.... |
|
|
| DjChook |
נראה איך הבולבול שלך יצא אחרי חודש בתוך קטתר + ארבעה חודשים בהקפאה
הוא עוד יחזור לגדולותיו הרופא הבטיח ;) רק צריך לתת לו זמן
חוץ מזה, אני אשכנזי, 90 אחוז שיהיה לי זין קטן על מי אתה עובד |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by DvJ
קטטןן??
פעם ראשונה שאני שומע מישהו מודה בזה....
|
רץ חזק בזמן האחרון
אני אומר שמי שיש לו בולבול הכי גדול
ינהל את הפורום.
!! הגיע הזמן להשוות |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
חוץ מזה, אני אשכנזי, 90 אחוז שיהיה לי זין קטן על מי אתה עובד |
תודה חן..
ממש הוקל לי כי הייתי בטוח שאני היחיד עם 12...
:gsmile: |
|
|
|
|