return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
Am I catheter free?! OMG!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Sm0keMachine
מזל טוב ידידי תהנה עם הצעצוע החדש... :)
DvJ
מזל טוב אחי
עצה שלי תנסה להשתין מבניין כמה שיותר גבוהה
אתה יכול להשתין על אנשים
ואתה שומע שתשתן נופל עוד כמה שניות אחרי שאתה מסיים
או לך לגשר מעל איילון תתחיל להשתין על מכוניות חוויה.......
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DvJ
מזל טוב אחי
עצה שלי תנסה להשתין מבניין כמה שיותר גבוהה
אתה יכול להשתין על אנשים
ואתה שומע שתשתן נופל עוד כמה שניות אחרי שאתה מסיים
או לך לגשר מעל איילון תתחיל להשתין על מכוניות חוויה.......


ואני חשבתי שלי יש ראש חולני
DjChook
תגיד ת'דפוק ? למה שאני אחשוף את הבולבול הקטן והלבן שלי בציבור ?
bekol ram
חח..
לחן יש בולבול לבן
:D
DjChook
אני חנון אשכנזי, למה ציפית ?
bekol ram
ציפיתי לבולבול שחור וגדול:D

אבל חפיף, מקבל אותך כמו שאתה

השלב הבא.. צלם כמה תמונות ותעלה לפה
כדי שכולנו נראה ונוכל להגיב:D

בחברות
;)
DvJ
quote:
Originally posted by DjChook
תגיד ת'דפוק ? למה שאני אחשוף את הבולבול הקטן והלבן שלי בציבור ?




קטטןן??
פעם ראשונה שאני שומע מישהו מודה בזה....
DjChook
נראה איך הבולבול שלך יצא אחרי חודש בתוך קטתר + ארבעה חודשים בהקפאה

הוא עוד יחזור לגדולותיו הרופא הבטיח ;) רק צריך לתת לו זמן

חוץ מזה, אני אשכנזי, 90 אחוז שיהיה לי זין קטן על מי אתה עובד
bekol ram
quote:
Originally posted by DvJ
קטטןן??
פעם ראשונה שאני שומע מישהו מודה בזה....


רץ חזק בזמן האחרון

אני אומר שמי שיש לו בולבול הכי גדול
ינהל את הפורום.
!! הגיע הזמן להשוות

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
חוץ מזה, אני אשכנזי, 90 אחוז שיהיה לי זין קטן על מי אתה עובד


תודה חן..
ממש הוקל לי כי הייתי בטוח שאני היחיד עם 12...

:gsmile:
DjChook
הייתי חייב ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement