return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מה אתם חושבים...?
View this Thread in Original format
eXeTik
כבר לילה שני ברציפות שאני לא יכול לישון, השעות התהפכו...
אבל מי שם זין- לא חסר תוכניות בלילה, מוזיקה טובה עם נרגילה ככה... הכל טוב :)
אז אם כבר אני לא ישן החלטתי לעשות לי חתימה חדשה.

מה אתם חושבים...?
הקודמת:
Izzy
they're both excellent you've got some real talent in making those, but honestly i prefer that little blue devil thingy

btw who's that girl in your av?
MoSH_MaN
לדעתי הראשון ראשון...

אבל משניהם הראשון עם השד


חשבת אולי תעשה לי אחד יפה כזה בבקשה??

סוססססססס
NeMeSiS1234
אחי השני הרבה יותר יפה!!!!
לפי דעתי כמובן
:eek: :eyes:
Hell_Copter
אחי... אתה ממש כשרוני!!
פשוט יש לך את זה
יצא יפה
eXeTik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אחי... אתה ממש כשרוני!!
פשוט יש לך את זה
יצא יפה


quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
אחי השני הרבה יותר יפה!!!!
לפי דעתי כמובן
:eek: :eyes:


באמת תודה.
That kind of replies just keeps you going...

quote:
Originally posted by Izzy
they're both excellent you've got some real talent in making those, but honestly i prefer that little blue devil thingy

btw who's that girl in your av?


Well... the new one took much more time to make, I really put some efford in this one therfore i like it more.
And that cutie in my avatar is just some gal i found on BBBabes, lovley eh? ;)

תודה, תגובות כאלה באמת ממריצות אותי להמשיך עם זה...

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חשבת אולי תעשה לי אחד יפה כזה בבקשה??

סוססססססס


יכול להיות... לא מבטיח
אבל אם יצא שאני עוד פעם לא אשן איזה לילה בכיף ;)
Dj Moriano
אחי אחלךה חתימה אתה ממש
מוכשר למרות שאת הקודמת יותר אהבתי

ואם יש לך זמן וכוח לעשות אז תעשה גם לי.... בבקשה
Hell_Copter
אתה יודע שגם אני לא יתנגד לאיזה חתימה יפה :)
בזמנך החופשי אחי
eXeTik
תעשו טובה, אל תציפו אותי בבקשות עכשיו
arik
קודם כל אני חייב להגיד שאתה מוכשר
ודבר שני
תאמין לי התופעה שבוקר הופך ללילה ולילה ליום
זה רגיל ביותר לפחות לי שיש לי מודם איטי כאילו חיבור קגיל ואני צריך להוריד טונות של טרקים ולשמור שהם יורדים
אז זה בערך לילה בישבילי שאין בית ספר או שאני לא יוצא
בשוט במחשב מהערב עד שיש כבר אור
אז תתעודד
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement