|
התעניינות במוזיקה אלקטורנית..
|
View this Thread in Original format
| Segev |
| יום שישי שבת הייתי בטיול בר מצווה של אח של חברה שלי. קיצר היו שם הרבה אנשים מבוגרים מהמשפחה שלה , וחלק מהם שיצא לראות את הנגן שלי ולשמוע את המוזקיה נורא התעניינו בסוג מוזיקה שאני שומע וגם ביקשו ממני שאני יכין להם דיסקים. מצד הילדים ההתעניינות במוזיקה הזאת שאפה לאפס. עכשיו השאלה שלי היא איך זה שדווקא יש התעניינות ואף ביקוש מהמבוגרים אבל מנוער בכלל לא? |
|
|
| bekol ram |
צעירים אוהבים ריגושים ומהר
בגלל זה מוסיקה שחורה, פסיי טראנס, אפליפטינג וכו
מושכים אותם
מבוגרים, שכבר עברו את כל זה
מתחברים יותר למוסיקה כזאת
צריך סבלנות בשביל להנות ממנה.
בהנחה שדיברת על פרוגרסיב. |
|
|
| Viber |
אנשים בני 5-21 ובכלל רוב האנשים יישמעו את מה שמפורסם ויש באם.טי.וי,אנשים לא מחפשים לאהוב מוזיקה אלא פשוט לשמוע מוזיקה ברקע כדבר סתמי ומטומטם.
אחרת איך תסביר לי שארמין או בי.טי פחות מפורסמים מסקאזי?? ואם היה לי הבנה יותר עמוקה ברוק ומטאל הייתי יכול לתת לך דוגמאות גם משם
מבוגרים לעומת זאת ניחשפו למוזיקה יותר טובה מהדור של היום לדעתי...מוזיקה מילאה תפקיד אחר בחיים שלהם גם.
יאללה בואו כולנו נישמע עוד שיר של פיפטי סנט שמתלונן כמה קשה היה לו פעם\כמה כוסיות יש במסיבה המטורפת שלו עכשיו\כמה כסף כמו זבל יש לו\כמה הוא מגנוב ואף אחד לא לוקח אותו במכות,יריות או טנקים...
:haha: |
|
|
| YoraY |
שמע... זו תופעה ישראלית.. יש לה גורמים מסויימים
מבוגר בדרך כלל פתוח יותר בעיקר כשמגיע אליו בחור צעיר... הוא יותר מנסה להכנס לראש שלך הוא מנוסה חכם ותאמת שהמוזיקה של הנוער היום ממש לא עושה רושם על מבוגרים כל כך... כל הראפ וזה..
יש ויש בקיצור. זה נושא חפירתי תאמת..... פסיכולוגי |
|
|
| m0sh |
שאתה יותר צעיר אתה יותר פתוח למיינסטרים אבל זה לא אומר שאתה תשמע רק פופ
זה תלוי בתקופה ובאנשים
יש המון ששמעו רוק טוב בילדות בשנות ה-90 |
|
|
| Glenn-Holmes |
הלו?
פסיכולוגים צעירים..?
עלה בדעתכם שזה רק מקרה?
נוער שלא יצא לו מרצון או מכורח הנסיבות לגלות משהו שהוא מעבר למיינסטרים לעומת מבוגרים שכבר היתה להם אולי בעבר חוויה של חשיפה למוזיקה הזו ...
וגם זו רק השערה של וואנאבי פסיכולוג:rolleyes: |
|
|
| YoraY |
| ברור שזה מקרה..... זה לא שסבתא שלי אוהבת מוזיקה אלקטרונית והולכת לדום |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Origanlly posted by YoraY
זה לא שסבתא שלי אוהבת מוזיקה אלקטרונית והולכת לדום
|
חכה.. |
|
|
|
|