return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
התעניינות במוזיקה אלקטורנית..
View this Thread in Original format
Segev
יום שישי שבת הייתי בטיול בר מצווה של אח של חברה שלי. קיצר היו שם הרבה אנשים מבוגרים מהמשפחה שלה , וחלק מהם שיצא לראות את הנגן שלי ולשמוע את המוזקיה נורא התעניינו בסוג מוזיקה שאני שומע וגם ביקשו ממני שאני יכין להם דיסקים. מצד הילדים ההתעניינות במוזיקה הזאת שאפה לאפס. עכשיו השאלה שלי היא איך זה שדווקא יש התעניינות ואף ביקוש מהמבוגרים אבל מנוער בכלל לא?
bekol ram
צעירים אוהבים ריגושים ומהר
בגלל זה מוסיקה שחורה, פסיי טראנס, אפליפטינג וכו
מושכים אותם

מבוגרים, שכבר עברו את כל זה
מתחברים יותר למוסיקה כזאת
צריך סבלנות בשביל להנות ממנה.

בהנחה שדיברת על פרוגרסיב.
Viber
אנשים בני 5-21 ובכלל רוב האנשים יישמעו את מה שמפורסם ויש באם.טי.וי,אנשים לא מחפשים לאהוב מוזיקה אלא פשוט לשמוע מוזיקה ברקע כדבר סתמי ומטומטם.

אחרת איך תסביר לי שארמין או בי.טי פחות מפורסמים מסקאזי?? ואם היה לי הבנה יותר עמוקה ברוק ומטאל הייתי יכול לתת לך דוגמאות גם משם
מבוגרים לעומת זאת ניחשפו למוזיקה יותר טובה מהדור של היום לדעתי...מוזיקה מילאה תפקיד אחר בחיים שלהם גם.


יאללה בואו כולנו נישמע עוד שיר של פיפטי סנט שמתלונן כמה קשה היה לו פעם\כמה כוסיות יש במסיבה המטורפת שלו עכשיו\כמה כסף כמו זבל יש לו\כמה הוא מגנוב ואף אחד לא לוקח אותו במכות,יריות או טנקים...
:haha:
YoraY
שמע... זו תופעה ישראלית.. יש לה גורמים מסויימים




מבוגר בדרך כלל פתוח יותר בעיקר כשמגיע אליו בחור צעיר... הוא יותר מנסה להכנס לראש שלך הוא מנוסה חכם ותאמת שהמוזיקה של הנוער היום ממש לא עושה רושם על מבוגרים כל כך... כל הראפ וזה..

יש ויש בקיצור. זה נושא חפירתי תאמת..... פסיכולוגי
m0sh
שאתה יותר צעיר אתה יותר פתוח למיינסטרים אבל זה לא אומר שאתה תשמע רק פופ
זה תלוי בתקופה ובאנשים
יש המון ששמעו רוק טוב בילדות בשנות ה-90
Glenn-Holmes
הלו?

פסיכולוגים צעירים..?

עלה בדעתכם שזה רק מקרה?

נוער שלא יצא לו מרצון או מכורח הנסיבות לגלות משהו שהוא מעבר למיינסטרים לעומת מבוגרים שכבר היתה להם אולי בעבר חוויה של חשיפה למוזיקה הזו ...

וגם זו רק השערה של וואנאבי פסיכולוג:rolleyes:
YoraY
ברור שזה מקרה..... זה לא שסבתא שלי אוהבת מוזיקה אלקטרונית והולכת לדום
bekol ram
quote:
Origanlly posted by YoraY
זה לא שסבתא שלי אוהבת מוזיקה אלקטרונית והולכת לדום


חכה..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement