return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
פאנטם!
View this Thread in Original format
Segev
אוקי אז למי שלא יודע פאנטם זה כלי נגינה עם אני לא טועה הוא בא משוויץ והוא די חדש המציאו אותו לפני 10 שנים
שמעתי אותו לראשונה ביום שישי והייתי מודהם מהצלילים שהוא מפיק תשמעו..
הקלטה גרוע אבל לא היה לי משהו איכותי יותר להקליט איתו...
[[ LINK REMOVED ]]

מישהו מכיר יודע על הכלי הזה משהו קטעי נגינה ממש מעניין אותי הכלי הזה..
bekol ram
נשמע מדליק
הורדתי אבל אף תוכנה לא מזהה את הסיומת הזאת
Segev
תנסה
quick time player
coby
איך כותבים אתזה באנגלית ?
DjChook
קודם כל הקובץ שמור ב
GP3
וזה שיטה של נוקיה לשמירת קבצי וידאו
בטח נעשה עם
6230 ;)
(איכות חרא)

בכל מקרה, בהתחלה זה נראה לי כמו קפוארה אז צחקתי..

לא ממש מבינים מה הולך שם, חבל.
bekol ram
מצאתי משהו ברשת על הכלי
http://www.lectures.co.il/hebrew/wo...iv_yehezkel.htm
יש סמפל להורדה + קטע וידאו עם דרבוקות


coby
wtf

זה נראה חייזרי כזה

Segev
זה דאווקה לא נוקיה זה מוטורולה..
ואי איזה קטע יפה מה שהוא מנגן חבל על הזמן..
DjChook
quote:
Originally posted by Segev
זה דאווקה לא נוקיה זה מוטורולה..
ואי איזה קטע יפה מה שהוא מנגן חבל על הזמן..


פאק מי לימד אותך לכתוב דווקא
Segev
חחח שממהרים לא שמים לב לדברים כאלה חוץ מזה שיש לי פטור משגיאות כתיב :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement