|
פאנטם!
|
View this Thread in Original format
| Segev |
אוקי אז למי שלא יודע פאנטם זה כלי נגינה עם אני לא טועה הוא בא משוויץ והוא די חדש המציאו אותו לפני 10 שנים
שמעתי אותו לראשונה ביום שישי והייתי מודהם מהצלילים שהוא מפיק תשמעו..
הקלטה גרוע אבל לא היה לי משהו איכותי יותר להקליט איתו...
[[ LINK REMOVED ]]
מישהו מכיר יודע על הכלי הזה משהו קטעי נגינה ממש מעניין אותי הכלי הזה.. |
|
|
| bekol ram |
נשמע מדליק
הורדתי אבל אף תוכנה לא מזהה את הסיומת הזאת |
|
|
| Segev |
תנסה
quick time player |
|
|
| coby |
| איך כותבים אתזה באנגלית ? |
|
|
| DjChook |
קודם כל הקובץ שמור ב
GP3
וזה שיטה של נוקיה לשמירת קבצי וידאו
בטח נעשה עם
6230 ;)
(איכות חרא)
בכל מקרה, בהתחלה זה נראה לי כמו קפוארה אז צחקתי..
לא ממש מבינים מה הולך שם, חבל. |
|
|
| coby |
wtf
זה נראה חייזרי כזה
 |
|
|
| Segev |
זה דאווקה לא נוקיה זה מוטורולה..
ואי איזה קטע יפה מה שהוא מנגן חבל על הזמן.. |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Segev
זה דאווקה לא נוקיה זה מוטורולה..
ואי איזה קטע יפה מה שהוא מנגן חבל על הזמן.. |
פאק מי לימד אותך לכתוב דווקא |
|
|
| Segev |
| חחח שממהרים לא שמים לב לדברים כאלה חוץ מזה שיש לי פטור משגיאות כתיב :D |
|
|
|
|