return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חברה אני חייב שתקשיבו!!!!
View this Thread in Original format
arik
תורידו את זה רגע זה לא קובץ גדול זה משהו שבכנתי ב פרוטי לופס 3
לא משהו רציני אבל נראה לי שששוה לישמוע
MoSH_MaN
אין כאן כלום....
NeMeSiS1234
אחי להוריד את מה???
אין בו לינק לכלום
:conf:
DJ-Energy
שמע אחי
יש לי כבר כאב ראש מכל זה!!!
אמרתי לכם אם אתם רוצים לפרסם טראק תכתבו אותו ב
Amature Dj Section

עוד כמה פעמים להגיד????
§chop¥
מישהו מוכן להסביר לי איך אני עושה
UPLOAD
של טראק שאני הכנתי....?
luckystrike
quote:
Originally posted by §chop¥
מישהו מוכן להסביר לי איך אני עושה
UPLOAD
של טראק שאני הכנתי....?


אתה מוצא
WEBSPACE
באינטרנט ומעלה אליו ונותן פה את הלינק

אם לא תמצא אולי מוש יוכל לעזור לך

ובלי כל קשר - אריק תעלה קבצים של עד חצי מגה לפה כי אחרת זה לא יעלה לך

נ.ב אני מקווה שה
THREAD
החדש יעזור בענין של ההצפה עם הטראקים
MoSH_MaN
ברור שאני יכול לעזור

if its for upload i got so meny

for fxping not much

it wont be a problem....

i'm a pro scanner ;)
arik
זה היה על 550 קיי אז חשבתי שאולי זה יעלה
ובידיוק הלכתי לבית ספר אז לא הספקתי לראות אם זה עובד
נ.ב
dj energy
סליחה ששמתי את זה פה
אבל רציתי פשוט שרק אתם תשמעו את זה
בכל מקרה אני ישים את זה במקום הנכון אחרי שאני ישפר את זה
DjChook
*closed*

שיט לא עובד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement