| luckystrike |
| quote: | Originally posted by §chop¥
מישהו מוכן להסביר לי איך אני עושה
UPLOAD
של טראק שאני הכנתי....? |
אתה מוצא
WEBSPACE
באינטרנט ומעלה אליו ונותן פה את הלינק
אם לא תמצא אולי מוש יוכל לעזור לך
ובלי כל קשר - אריק תעלה קבצים של עד חצי מגה לפה כי אחרת זה לא יעלה לך
נ.ב אני מקווה שה
THREAD
החדש יעזור בענין של ההצפה עם הטראקים |
|
|