return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
ILTA-Agency & USTA Records Presents: Every Thursday @ ZAMIR Club!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
-AP-
חבל שלא הגיבו מה יהיה עם אוהבי הטראנס הצעירים. כנראה שנצטרך לחכות עוד כמה שנים טובות בשביל לקוות להיכנס למסיבות נורמליות.
YuVaL
יאללללללללללה בלגן =)
sh33p
סעמק עוד פעם ה21 הזה...
Black Dragon
אנשים אני מצטער שזה עם הגבלת הגיל אבל הקהל הוא יותר מבוגר גם מ23
אבל אולי בקרוב תהיה איזו הפקה ל18+
עובדים על זה לאט לאט
sh33p
quote:
Originally posted by Black Dragon
אנשים אני מצטער שזה עם הגבלת הגיל אבל הקהל הוא יותר מבוגר גם מ23
אבל אולי בקרוב תהיה איזו הפקה ל18+
עובדים על זה לאט לאט

סבבה
שיהיה בהצלחה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Black Dragon
אז ככה, הליין שח מישי הולך להפסק..השבוע יש להם מסיבה אחרונה.
ואז אנחנו נתפוס פיקוד..ושחר ממש לא מסחרי אתה תראה איך המקום הולך לעבוד בלי מסחרי שכזה..
הכי מסחרי שאפשר ללכת זה אסטריקס אולי מדיי פעם :)

אבל זה הולך באמת לשנות קצת את המצב
אגב לגבי הלפרין אני רוצה לחזור בי כי אנחנו רוצים לשמור אותו לאירוע יותר גדול\על המחליף תדעו בהמשך

מקווה לראות אתכם שם, ואילן...
אתה שכל הזמן מתלונן שאין אירועים כאלה..דווקא אתה לא מגיע..
זה מצריך תמיכה של מי שבאמת אוהב את המוזיקה והאירועים האלה
חבל שזו דעתך.
בכל אופן

עדכון נוסף לגבי זה יהיה מחר בערב עם כל הפרטים.
יום טוב.


אני מבטיח שלא תבוא אלי פתאום באמצע פברואר ותשאל אותי מתי אני כבר מגיע סוף סוף לליין...

לא בטוח שאני יגיע לפתיחה אבל אין לי ספק שאני יגיע מתישהו באחד השבועות הראשונים
shmintz_mix
כל הכבוד על היוזמה!! ובאמת המון תודה לכם בלעדיכם לא היה פה באמת כלום!
ושיהיה בהצלחה...
אז מתי המסיבה הראשונה? אשמח ליהיות שם...:thepirate
markfeldman
אמן העסק יצליח !

אני מגיע !
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
אמן העסק יצליח !

אני מגיע !


מי אתה..?

השם מוכר...אבל אני לא מצליח להזכר...:rolleyes:
ronsh
תמשיך לעדכן אלי...
נארגן מכוניות מהצפון....

Glenn-Holmes
אולי בכל זאת אני יגיע חמישי הקרוב...נדבר איתך כבר:D

רק תעדכן לגבי הליין אפ הסופי...
evolverx
איזה יופי!!!

מה הליין אפ למסיבה הקרובה???

ומתי???

אני בפנים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement