return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
סאות פארק
View this Thread in Original format
YoraY
?יש פה מישו שלא מת על זה






(חייב לציין את פרק 13 עונה 9 לטובה...)
-AP-
סאות פארק שליטה. :)
Dj Alex (ISR)
אני..



YoraY
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
אני..








איזה מגניייייב... :):):)



עוד עוד.....
coby
חחח 13 היה אחד החזקים

יצא גם 14 שזה פרק אחרון לעונה

שוב צריך לחכות כמה חודשים
YoraY
quote:
Originally posted by coby
חחח 13 היה אחד החזקים

יצא גם 14 שזה פרק אחרון לעונה

שוב צריך לחכות כמה חודשים



ע"פ השמועות זו העונה האחרונה...


אמן יהיה 10..:) צריך להיות איזשהו סגירת מעגל לא...?:>
m0sh
9 13 ממש פרק גרוע
עם הליוויתן?


אבל אין על
FAMILY GUY!

הרבה יותר מצחיק
YoraY
quote:
Originally posted by m0sh
9 13 ממש פרק גרוע
עם הליוויתן?


אבל אין על
FAMILY GUY!

הרבה יותר מצחיק




גרוע?? בונה אני בפרק אחד גם התרגשתי אחושרמוטה מהציור קלסטרון הפצצות הזה שעשו להם וגם טוב שלא סוף הפרק כמעט השתנתי במכנסיים מרוב צחוק
m0sh
זה לא היה ממש מצחיק

אבל להשתין מהמכנסיים זה הפרקים האחרונים של
family guy

זה פשוט גאונות!
KrazyDJs
איש משפחה באמת אחת ה-סדרות...
ניסיתי לעקוב אחרי זה ביס אבל אני מתעצל...אז פה ושם שיוצא לי אני רואה...
יצא גם סרט על עלילות סטואי גריפין...סרט נחמד...

coby
איןןן על איש משפחה.. זה הסדרה הכי מצחיקה שקיימת

יש כל יום עכשיו בייס שידורים חוזרים של כל העונות

חח הרגו אותי הפרקים שהוא רב שעה עם התרנגול
Glenn-Holmes
לא יודע מה זה איש משפחה מעולם לא ראיתי
אבל סאות פארק על כל השטויות שלה כמעט כל פרק יש מסר שהיא מעבריה בצורה מאוד משעשעת
חוץ מזה שאין ולא הייתה בחיים דמות יותר מצחיקה מטימי (חבל שלא נתנו לו מספיק פרקים במשך העונות)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement