|
סאות פארק
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
?יש פה מישו שלא מת על זה
(חייב לציין את פרק 13 עונה 9 לטובה...) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
אני..
 |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
אני..
|
איזה מגניייייב... :):):)
עוד עוד..... |
|
|
| coby |
חחח 13 היה אחד החזקים
יצא גם 14 שזה פרק אחרון לעונה
שוב צריך לחכות כמה חודשים |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by coby
חחח 13 היה אחד החזקים
יצא גם 14 שזה פרק אחרון לעונה
שוב צריך לחכות כמה חודשים |
ע"פ השמועות זו העונה האחרונה...
אמן יהיה 10..:) צריך להיות איזשהו סגירת מעגל לא...?:> |
|
|
| m0sh |
9 13 ממש פרק גרוע
עם הליוויתן?
אבל אין על
FAMILY GUY!
הרבה יותר מצחיק |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by m0sh
9 13 ממש פרק גרוע
עם הליוויתן?
אבל אין על
FAMILY GUY!
הרבה יותר מצחיק |
גרוע?? בונה אני בפרק אחד גם התרגשתי אחושרמוטה מהציור קלסטרון הפצצות הזה שעשו להם וגם טוב שלא סוף הפרק כמעט השתנתי במכנסיים מרוב צחוק |
|
|
| m0sh |
זה לא היה ממש מצחיק
אבל להשתין מהמכנסיים זה הפרקים האחרונים של
family guy
זה פשוט גאונות! |
|
|
| KrazyDJs |
איש משפחה באמת אחת ה-סדרות...
ניסיתי לעקוב אחרי זה ביס אבל אני מתעצל...אז פה ושם שיוצא לי אני רואה...
יצא גם סרט על עלילות סטואי גריפין...סרט נחמד... |
|
|
| coby |
איןןן על איש משפחה.. זה הסדרה הכי מצחיקה שקיימת
יש כל יום עכשיו בייס שידורים חוזרים של כל העונות
חח הרגו אותי הפרקים שהוא רב שעה עם התרנגול |
|
|
| Glenn-Holmes |
לא יודע מה זה איש משפחה מעולם לא ראיתי
אבל סאות פארק על כל השטויות שלה כמעט כל פרק יש מסר שהיא מעבריה בצורה מאוד משעשעת
חוץ מזה שאין ולא הייתה בחיים דמות יותר מצחיקה מטימי (חבל שלא נתנו לו מספיק פרקים במשך העונות) |
|
|
|
|