|
צריך עזרה
|
View this Thread in Original format
| ripcurl |
מה קורה אנשים, אני יודע ששנים כבר לא כתבתי פה בפורום, אל תשאלו
איזה לחץ יש עלי
לימודים, ומחלות ואני שונא את החורף!!
לא משנה, הקיצר אני מקווה שאני יפנה קצת זמן ואחזור לכתוב ולחלוק טראקים
בכל מקרה יש לי בקשה,
אני שומע המון דיבורים על התוכנות
traktor
ו
vtt - virtual turn tables
אני מחפש את זה בכל הרשת ולא מוצא, אם למישהו יש תעשו טובה תיצרו איתי קשר
אי סי קיו
17003217
תודה אחים שלי |
|
|
| MoSH_MaN |
ראה לי שיש לי עדיין את ההתקנה של
vtt
אבל בלי בעיה בערב אני ימצא לך...
כי אני עסוק עכשוי נורא |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ראה לי שיש לי עדיין את ההתקנה של
vtt
אבל בלי בעיה בערב אני ימצא לך...
כי אני עסוק עכשוי נורא |
תודה אחי, למה אתה לא בבית ספר??? |
|
|
| MoSH_MaN |
אני חולה ...
טוב יש לי כבר על
FTP
את
traktor
ראית את הברד שנים כבר לא היה מלא ברד... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| אם אני אמצא משהו אני איידע אותך |
|
|
| MoSH_MaN |
| ברויטמן לא יודע מה איתך אבל לקח לי בדיוק 2 דקות למצוא הכל... |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ברויטמן לא יודע מה איתך אבל לקח לי בדיוק 2 דקות למצוא הכל... |
איפה חיפשת?
כנראה שאיבדתי את יכולת החיפוש שלי
פעם הייתי מוצא הכל בשניות
ולא לא ראיתי את הברד!
אני סגור בבית..
איזה באסה |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אחי תלך ל-
Google
ותחפש שם , זה מנוע החיפוש הכי טוב שיש לפי דעתי |
|
|
| DJ-Energy |
אחי
עשה חיפוש ב
kazza
ל
vtt
אני בטוח שתמצא שם...
תחפש גם
pcdj red
אחלה של תוכנה |
|
|
| MoSH_MaN |
| check your pm ... |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
check your pm ... |
תודה אח שלי |
|
|
|
|