return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Rete, strakker, vetter !
View this Thread in Original format
jp
http://www.speelmanenspeelman.nl/ge...akkerVetter.mp3

:wtf:
Hitman
Ook spuiten en slikken gekeken maandag?:p
jp
Vanzelfsprekend ;)
Muppy
haha ja is een leuk liedje...heb het ook gezien maandag:D
franzelare
wil de show nog wel een keer zien maar is er nog niet van gekomen door mijn vakantie
jp
ALCOHOL mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051010.asf
COKE mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051017.asf
XTC mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051024.asf
GHB mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051031.asf
PADDO mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051107.asf
LSD mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051114.asf
WIET mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051121.asf
HEROINE mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051128.asf
SPEED mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051205.asf
LAATSTE: mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.20051212.asf

copy-paste in mediaplayer
Three 'O Three
quote:
Originally posted by franzelare
wil de show nog wel een keer zien maar is er nog niet van gekomen door mijn vakantie


Absoluut nog gaan doen, want ze zijn waanzinnig goed!
Hitman
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Absoluut nog gaan doen, want ze zijn waanzinnig goed!


Waanzinnig is een groot woord, het is gewoon grappig om Filemon van de kaart te zien...
jp
Jammer van de heroine. Neem dan een ander testpersoon :rolleyes:
Three 'O Three
quote:
Originally posted by Hitman
Waanzinnig is een groot woord, het is gewoon grappig om Filemon van de kaart te zien...


Volgens mij bedoelde Franzelare dat hij de show van Speelman en Speelman nog een keer wilde zien en daar had ik het ook over ;)

Hitman
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Volgens mij bedoelde Franzelare dat hij de show van Speelman en Speelman nog een keer wilde zien en daar had ik het ook over ;)


Ik zat blijkbaar weer eens te slapen...:o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement