|
ATT: MoSH_MaN
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
תודה על כל הפרומויים והטראקים העצבניים
תהנה אחי...
בורדר שחור:

בורדר לבן שיתאים לרקעים יותר קהים כמו כאן בטראנסאדיקט:

נ.ב- תעשו טובה ואל תציפו אותי בבקשות לחתימות וכאלה |
|
|
| Dj Moriano |
יפה לאללה
אני יודע שבקשת שלא נבקש אבל בהזדמנות רק אם יוצא לך...... |
|
|
| MoSH_MaN |
וווואיייי
אדיר תודה!
pm if you wanna axx for my ftp |
|
|
| DJ-Energy |
Grrr!!!...
אנשים.. אפשר לעשות את זה באיי סיי קיו או ב
PM
לא צריך לפתוח טרד
*CLOSED!!!* |
|
|
|
|