return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Audiofelly X-Mas Gift Album For December Custumers !
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
what a nice effort from the guys

and the trracklist is very interesting containing remixes of them(Space Brothers, The Realm, Chakra, Oxygen & More)

Here are the list of the tunes you can get if you'll just do what i did

purchase some tunes from audiojelly (there's no minimum limit...you can even get one only! i got 3 tunes for example paying only 4.5 pounds and getting this great present!)

then after the checkout you'll get two mails
the second one will have the details of how to get this free album

so tracklist is as follows:

1) heaven will come (album mix) (192 kbps) by the space brothers
2) lost in space (manumission mix) (192 kbps) by the realm
3) everything in the world (agent sumo mix) (192 kbps) by kaleidoscope
4) everytime (timo maas mix) (192 kbps) by lustral
5) am i on your mind (d.ramirez vocal mix) (320 kbps) by oxygen
6) i am (john digweed mix) (192 kbps) by chakra


טוב חברים פשוט העתקתי תהודעה מפורום אחר שכתבתי בו ולא היה לי כוח להתחיל לכתוב הכל בעברית

תהנו מזה זה באמת שווה!
Dj Alex (ISR)
Will done till the evening.. :D
YoraY
בלי אבל עם קשר..

לדעתי בכל
nfo mp3
צריכים לשים לינק לקניית הקובץ באינטרנט...

זה יכול להיות צעד מעניין ושימושי למען יוצרים
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY
בלי אבל עם קשר..

לדעתי בכל
nfo mp3
צריכים לשים לינק לקניית הקובץ באינטרנט...

זה יכול להיות צעד מעניין ושימושי למען יוצרים


תחשוב על זה יוראי נשמע לך הגיוני שעל רכב גנוב ישימו תכתובת והמספר טלפון של הבעלים המקוריים למקרה שהגנב יחוש רחמים וירצה להחזיר לו אותה?

זה הדבר הכי קרוב שיכולתי לחשוב עליו בשניה אבל זה המצב...
לגנבים האלה בקבוצות השחרור אין בדיוק אינטרס שיקנו את הקטעים בלשון המעטה...
sh33p
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
תחשוב על זה יוראי נשמע לך הגיוני שעל רכב גנוב ישימו תכתובת והמספר טלפון של הבעלים המקוריים למקרה שהגנב יחוש רחמים וירצה להחזיר לו אותה?

זה הדבר הכי קרוב שיכולתי לחשוב עליו בשניה אבל זה המצב...
לגנבים האלה בקבוצות השחרור אין בדיוק אינטרס שיקנו את הקטעים בלשון המעטה...


ליתר דיוק עדיף להגיד רכב מועתק או משוכפל
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by sh33p
ליתר דיוק עדיף להגיד רכב מועתק או משוכפל


ג-נ-ו-ב

משקבוצות שחרור עושות זה גונבות
אין לזה מילה אחרת
sh33p
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ג-נ-ו-ב

משקבוצות שחרור עושות זה גונבות
אין לזה מילה אחרת


הקובץ עדיין נשאר אצל בעליו החוקי נכון?
אם היו משכפלים מכוניות ומחלקים בחינם גם לזה הייתה קורא גניבה
?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by sh33p
הקובץ עדיין נשאר אצל בעליו החוקי נכון?
אם היו משכפלים מכוניות ומחלקים בחינם גם לזה הייתה קורא גניבה
?


כן!
Dj Alex (ISR)
קוראים לזה פגיעה בזכויות יוצרים..
כמו שלצלם חלקים מספרים ולפרסם אותם זאת גניבה.. ככה זה גם פה.
YoraY
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
תחשוב על זה יוראי נשמע לך הגיוני שעל רכב גנוב ישימו תכתובת והמספר טלפון של הבעלים המקוריים למקרה שהגנב יחוש רחמים וירצה להחזיר לו אותה?

זה הדבר הכי קרוב שיכולתי לחשוב עליו בשניה אבל זה המצב...
לגנבים האלה בקבוצות השחרור אין בדיוק אינטרס שיקנו את הקטעים בלשון המעטה...



אני חושב שיש להם אינטרס.....
קודם כל הם יודעים שהם הורסים.. והם לא רוצים להרוס.. הם רוצים להנות..
חוץ מזה תמיד כתוב "אם אהבת לך תקנה" כאילו הם לא מחפשים שהאף בי איי ידפוק להם יום אחד על הדלת..

לאדע... ההשוואה שלך לא משו עם הרכב.. כי בסופו של דבר אנשים יכולים להפעיל שיקול דעת ובאמת לקנות
MP3
בשביל לתמוך.....

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY
אני חושב שיש להם אינטרס.....
קודם כל הם יודעים שהם הורסים.. והם לא רוצים להרוס..

אוי נשמות טובות רחמים עליהם....
מצויים בקונפליקט כל כך קשה...אני חושב שצריך לפנות ללייבלים ולתבוע מהם לממן לעובדים הנאמנים של קבוצות השחרור טיפול פסיכולוגי שיעזור להם לעבור את המשבר הנפשי הקשה שהם שרויים בו

quote:
Originally posted by YoraY
חוץ מזה תמיד כתוב "אם אהבת לך תקנה" כאילו הם לא מחפשים שהאף בי איי ידפוק להם יום אחד על הדלת..

אני גרוע באנגלית אבל אני חייב להביא תביטוי הזה
give me a break!

יש לי שאלה וזו דוגמה קלאסית דומה למקרה הזה

לפני שנתיים כשעראפת עוד היה חי בתקופת האינתיפאדה ואחרי כל פיגוע היית שומע שעראפת גינה אותו - היית מאמין שהוא מתכוון לזה? לא, נכון?

אותו דבר כאן לעראפת היה אינטרס שתמיד יראו אותנו כרעים ואותם כהומניים אנשים קשי יום שנלחמים רק על זכות הקיום שלהם הוא רצה שיהיו פיגועים אבל לא רצה לקחת עליהם אחריות...

אותם אנשים בקבוצות שחרור רוצים שכל קטע מבחינתם ישוחרר שנייה אחרי שאותו יוצר סיים לעבוד עליו
אבל מה...צריך לכסות תתחת איפשהו
בבוא היום כשיתבעו אותם יש מספיק בתי משפט מטומטמים מספיק ש"המלצת הקניה" הזו תשנה משהו בפסק הדין שלהם לטובת אותם משחררי מוזיקה
YoraY
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אוי נשמות טובות רחמים עליהם....
מצויים בקונפליקט כל כך קשה...אני חושב שצריך לפנות ללייבלים ולתבוע מהם לממן לעובדים הנאמנים של קבוצות השחרור טיפול פסיכולוגי שיעזור להם לעבור את המשבר הנפשי הקשה שהם שרויים בו


אני גרוע באנגלית אבל אני חייב להביא תביטוי הזה
give me a break!

יש לי שאלה וזו דוגמה קלאסית דומה למקרה הזה

לפני שנתיים כשעראפת עוד היה חי בתקופת האינתיפאדה ואחרי כל פיגוע היית שומע שעראפת גינה אותו - היית מאמין שהוא מתכוון לזה? לא, נכון?

אותו דבר כאן לעראפת היה אינטרס שתמיד יראו אותנו כרעים ואותם כהומניים אנשים קשי יום שנלחמים רק על זכות הקיום שלהם הוא רצה שיהיו פיגועים אבל לא רצה לקחת עליהם אחריות...

אותם אנשים בקבוצות שחרור רוצים שכל קטע מבחינתם ישוחרר שנייה אחרי שאותו יוצר סיים לעבוד עליו
אבל מה...צריך לכסות תתחת איפשהו
בבוא היום כשיתבעו אותם יש מספיק בתי משפט מטומטמים מספיק ש"המלצת הקניה" הזו תשנה משהו בפסק הדין שלהם לטובת אותם משחררי מוזיקה




למה תמערב פוליטיקה תיודע שזו נקודת תורפא אצלי...

בקיצר.. תסכים איתי שהם לא באים בצעקה "באנו להרוס"ד
רוצים להנות.. זה הכל..והם לא רוצים שההנאה הזאת תפסק לכן הם תומכים שאנשים יקנו תריליסים כדי שלא יפתחו עליהם עיניים..




והכי טוב
CDR!
גם דיגיטאלי וגם כולם יכולים לקנות ולהנות ולא רק מי שיש לו פטיפון
אני בטוח ש
CDR
גם הרבה יותר זול מויניל...

תאמת זה עצוב רצח בגלל העובדה שזה קלאסי ואני אישית יותר הייתי מתחבר לויניל

אבל מה לעשות לא כל אחד יכול להרשות לעצמו תדברים האלה... וגם צריך להתקדם...


הלוואי וכסף היה צומח על העצים הייתי נותן אותו ליוצרים!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement