|
Terugblik 2005: De lijstjes (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| basd |
Vond DV onverwacht wel een erg leuk feestje, eens bij tenten binnen stappen waar je normaal niet naar toe zou gaan blijkt zeer goed uit te kunnen pakken.
Hawtin was voor mij duidelijk de man van het jaar met Transitions en zijn meesterset op Extrema.
Op de valreep zo te zien toch ook nog even een tegenvaller van het jaar: basvh. Eerst knetterhard afgeven op progressive en vervolgens weglopen met de doodsaaie sound van Angello & Ingrosso en als feest van het jaar Deep Dizzzz en Sander K.? Rare jongens die Brabo's. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by basvh
* Het kopen van mijn Apple Powerbook 15'' superdrive!!! Mac OSX heerscht! Nooit meer windows.
|
nog iemand die eindelijk het licht heeft gezien ;)
ik use wel windows maar ik weet beter :)
os X is idd 10 keer beter dan windows, vandaar de naam misschien? ;) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by basd
Op de valreep zo te zien toch ook nog even een tegenvaller van het jaar: basvh. Eerst knetterhard afgeven op progressive en vervolgens weglopen met de doodsaaie sound van Angello & Ingrosso en als feest van het jaar Deep Dizzzz en Sander K.? Rare jongens die Brabo's. |
angello & ingrosso noem ik meer house dan prog.
van die sasha en zabiela sound moet ik nog steeds niks hebben. deep dish en sander k. zijn naar mijn mening wat toegankelijker gaan draaien, meer house en minder diepe zooi. dus dan vind ik het best te pruimen. dat het feest in de now wow de beste club avond is geworden heeft ook te maken dat ik de crib van me zus te leen had en we gewoon een hele toffe dag/nacht met me vrienden heb gehad. de factor gezelligheid speelde zeker mee. Verder kan je mijn prog 'actie' ook anders uitleggen: ik heb tenminste het lef om andere stijlen en dj's te verkennen. Kan je van veel prog en trance mensen niet zeggen.
| quote: | nog iemand die eindelijk het licht heeft gezien
ik use wel windows maar ik weet beter
os X is idd 10 keer beter dan windows, vandaar de naam misschien |
heb me mac denk ik nu een dik half jaar en pas 1 keer is iets vast gelopen. Dan nog was het maar 1 prog en niet het hele besturings systeem. heb nu ook externe HD met de snelste fire wire verbinding. werkt als een tiet! Een powermac staat zeker op de verlanglijst, eerst maar ff de conversie naar intel afwachten. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by basvh
angello & ingrosso noem ik meer house dan prog.
van die sasha en zabiela sound moet ik nog steeds niks hebben. deep dish en sander k. zijn naar mijn mening wat toegankelijker gaan draaien, meer house en minder diepe zooi. dus dan vind ik het best te pruimen. dat het feest in de now wow de beste club avond is geworden heeft ook te maken dat ik de crib van me zus te leen had en we gewoon een hele toffe dag/nacht met me vrienden heb gehad. de factor gezelligheid speelde zeker mee. Verder kan je mijn prog 'actie' ook anders uitleggen: ik heb tenminste het lef om andere stijlen en dj's te verkennen. Kan je van veel prog en trance mensen niet zeggen. |
Tis al goed hoor :p Kan me niet meer druk maken om hokjes, muziek is goed of niet goed. Punt. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by basd
Tis al goed hoor :p Kan me niet meer druk maken om hokjes, muziek is goed of niet goed. Punt. |
chappeau braBo!!
nooit geweten wat Prog nou eigenlijk is, of minimal eclectic, etc.
deep dish vind ik lekker, maar geen echte feestmuziek, is dat prog??
dan moet is snel weg hier geloof ik... achter mijn vriend knuffeltje aan naar groovecollection.. :D
ik ben in mijn leven naar verschrikkelijk veel feesten geweest. (sinds 1988) maar ben er nog niet uit wat wat is.
ik hou van muziek!!!! niet van (zeeer)) tijdelijke strominkjes.
:whip: :whip: |
|
|
| tango |
Top 5 Albums van 2005
01. Conjure One – Extraordinary Ways
02. Pole Folder - Zero Gold
03. Coldplay – X & Y
04. Dousk – D.I.Y.
05. Madonna - Confessions On A Dancefloor
Top 5 Mix Albums van 2005
01. Balance 008 mixed by Desyn Masiello
02. Global Underground 028 Shanghai mixed by Nick Warren
03. Global Underground 027 Miami mixed by Danny Howells
04. Renaissance The Master Series: Hernan Cattaneo Volume 2
05. Release Yourself Volume 4 mixed by Roger Sanchez
Top 5 Tracks van 2005
01. Bent - As You Fall (Micah's Swollen Booty)
02. Petter - Untitled Acid
03. Madoka - Drift (Roel H Remix)
04. Terry Grant ft. Jennifer Horne - I Kill You
05. Holden & Thompson - Come To Me
Top 5 Feesten van 2005
01. Extrema Outdoor
02. Hernan Cattaneo @ Earth - Melkweg
03. Erick Morillo @ Funk'd - Panama
04. Roger Sanchez @ Paard van Troje
05. Extrema Art Of Silence - Koningshof Veldhoven |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by basvh
heb me mac denk ik nu een dik half jaar en pas 1 keer is iets vast gelopen. Dan nog was het maar 1 prog en niet het hele besturings systeem. heb nu ook externe HD met de snelste fire wire verbinding. werkt als een tiet! Een powermac staat zeker op de verlanglijst, eerst maar ff de conversie naar intel afwachten. |
juh heb jarenlang met mac gewerkt en nu jarenlang met pc en het is echt 10 keer beter (mac dus) :)
nu moet ik wel zeggen dat als je iets van pc kent en je kunt je pc een beetje 'onderhouden' dat ook alles relatief goed draait hoor. Kan me niet herinneren wanneer men xp nog eens totaal is blijven hangen... |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Phortastic
juh heb jarenlang met mac gewerkt en nu jarenlang met pc en het is echt 10 keer beter (mac dus) :)
nu moet ik wel zeggen dat als je iets van pc kent en je kunt je pc een beetje 'onderhouden' dat ook alles relatief goed draait hoor. Kan me niet herinneren wanneer men xp nog eens totaal is blijven hangen... |
Dat klopt als een bus..
als je weet van bussen en cpu-prioriteit en cachegroottes etc loopt XP ook nooit vast. echter. als je dat soort dingen weet kies je voor de mac. xp is voor mensen die echt totaaal geen verstand hebben van computers....(multi tasking kan alleen met multi cpu.... zo'n ding kan echt maar een ding tegelijk hoor... de mac houdt daar rekening mee xp niet. die knalt allees in een que en hopen dat ie geen tegenstrijdige opdrachten krijgt)
cpu's zijn tegenwoordig niet meer de bottleneck. dat is tegenwoordig de fsb grootte. (lijkt me)
\(waar is de tijd van de cmdlines gebleven....? als ik tegenwoordig iets in xp moet doen wat van bill niet mag, gebruik ik nog steeds de prompt. die zeikt in elk geval niet " OF IK HET GODOMME WEL ZEKER WEET!!!!!") |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
\(waar is de tijd van de cmdlines gebleven....? als ik tegenwoordig iets in xp moet doen wat van bill niet mag, gebruik ik nog steeds de prompt. die zeikt in elk geval niet " OF IK HET GODOMME WEL ZEKER WEET!!!!!") |
haha so true :D |
|
|
| ZZandirt |
niet zeiken.... bill noemde ddat ooit de "belgian safety net"
(je kan die dialog overigens uitschakelen, net als d eprullenbak (wie dat ooit verzonnen heeft mogen ze ook aan een stp-kabel ophangen) en de virtuele geheugenbank, die meer cpu tijd kost, dan dat het ooit op kan leveren!!!!!!):whip: :whip: |
|
|
| Muppy |
| waar zijn die lijstjes?:mad: :whip: |
|
|
| ZZandirt |
zzorry mup!! speciaal voor jou wat verzinnen? ik doe niet zo aan lijstjes..
beste feestje:
twijfel tussen vanditnight in E-werk en Incharge in dat bos bij heeswijk dinther...
beste dj
veeeel vindt behrouz toch wel "mijn eigen" ontdekking in 2005
beste plaat:
geen idee, denk tpod2
zoeits? |
|
|
|
|