return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Happy Thursdays - GDJB and then ASOT
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
כן חברים למה שלא יהיה לנו כאן טרד... (רואים שהייתי חסר פה בימי חמישי אהה...) על שתי התוכניות שמרתקות את רוב הכותבים הקבועים פה

עוד רבע שעה מתחילה התוכנית של מרקוס היום עם סט אורח מאנדרו בנט

תהנו!
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
כן חברים למה שלא יהיה לנו כאן טרד... (רואים שהייתי חסר פה בימי חמישי אהה...) על שתי התוכניות שמרתקות את רוב הכותבים הקבועים פה

עוד רבע שעה מתחילה התוכנית של מרקוס היום עם סט אורח מאנדרו בנט

תהנו!

לינק

יבוא לי בטוב איזה אסוט מצויין ככה
Glenn-Holmes
סחטיין אלקס על ההשלמה של הלינק:D

יאללה מרקוס!!!
Dj Alex (ISR)
אללה שולץ..
הטראק הזה עושה לי צמרמורת.. חלקים ממנו נשמעים כמו האינטרויים שעשו בסנשייסן וייט.
Star
אחרי שבוע של עבודה מטורפת יום חמישי זה היום להרגע קצת

הלוואי והיו עוד כמה ימים כאלו אם תוכניות מעולות
Segev
אפשרי ביותר הטרד הזה :]
לא ממש יוצא לי להקשיב לתוכנית של מרקוס אבל ארמין אני לא מפספס..
אבל אני חייב לציין שהתוכנית די מעפנה היום
omergunr
אחלה רעיון.. כל חמישי טרד
:>
Glenn-Holmes
אחחח איזה יום
תוכנית נחמדה מאוד
תמיד קשה להתרכז ברובה בלייב
Segev
מה נסגר איתכם היום זה היום חמישי :]
טופ 20 של 2005!!!
dan_yarok!!
אני יודע שלא הגבתי פה מהקיץ בערך
אבל אני חייב להגיד שהטופ 20 של ארמין פשוט אכזבה אחת גדולה!
אף קטע אפליטינג
ניסיתי להשוות בין השנה לשנה שעברה אז כדי להמחיש לכם את ההבדל בין השנה לשנה שעברה
שנה שעברה היו 65 עמודים של תגובות השנה 25 בלחץ!
הפופלאריות של אסוט ירדה ובצד זה כבר לא סטייט אוף טרנס זה סטייט אוף גייס
כל הקטעים האלה
withoy you near
dogzila - without you
tracking treasure town
שלושתם נשמעים אותו דבר אותו סגנון איפה היו השנה ציפיתי לשמוע
amsterdam
beautiful sunshine
אחד מהקטעים של ניקולס הרדינג
חוץ מזוקלו
שיברס
סו סירין וכמה בודדים התוכנית ממש אכזבה אותי
לעומת שנה שעברה
טראק טראק פשוט היה לפי דעתי לי הסדר הנכון

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by dan_yarok!!
אני יודע שלא הגבתי פה מהקיץ בערך
אבל אני חייב להגיד שהטופ 20 של ארמין פשוט אכזבה אחת גדולה!
אף קטע אפליטינג
ניסיתי להשוות בין השנה לשנה שעברה אז כדי להמחיש לכם את ההבדל בין השנה לשנה שעברה
שנה שעברה היו 65 עמודים של תגובות השנה 25 בלחץ!
הפופלאריות של אסוט ירדה ובצד זה כבר לא סטייט אוף טרנס זה סטייט אוף גייס
כל הקטעים האלה
withoy you near
dogzila - without you
tracking treasure town
שלושתם נשמעים אותו דבר אותו סגנון איפה היו השנה ציפיתי לשמוע
amsterdam
beautiful sunshine
אחד מהקטעים של ניקולס הרדינג
חוץ מזוקלו
שיברס
סו סירין וכמה בודדים התוכנית ממש אכזבה אותי
לעומת שנה שעברה
טראק טראק פשוט היה לפי דעתי לי הסדר הנכון


תקשיב במקום לבלבל תמוח ולבלבל תקוראים אולי תכתוב משהו ענייני.?
"אין אף קטע אפליפטינג"
ומה הקטעים שאתה מציין שאהבת במצעד? פרוגרסיב!!!

דוגזילה תסלח לי זה אפליפטינג
לגבי א סטייט אוף גייז...אם אתה עדיין לא מספיק שלם עם העובדה שיש ווקאלים גבריים יפים הבעיה היא שלך לא של כל השאר
לגבי הפופולריות של אסוט תופתע לשמוע שהיא דווקא בעלייה...אולי בתוכנית הזו לא נרשמה כמות תגובות גבוהה מבדרך כלל אבל כל שבוע ביחס לשנה שעברה לפחות כמות התגובותהיא גדולה יותר
אז פעם הבאה שאתה רוצה לכתוב משהו זועם תגרום לזה להכתב בצורה רצינית ותתבסס על עובדות אמיתיות בשטח ולא כמו שכתבת פה...
Dj Alex (ISR)
אם זה לא אפליפטינג אני צנצנת
Airbase - Escape
Way Out West - Killa (Orkidea Remix) גבולי
Kuffdam & Plant - Summer Dream (Paul Van Dyk Remix)
Marco V - False Light
The Police - SOS (Sander Van Doorn Remix)
Dogzilla - Without You (Dub Mix
Armin Van Buuren feat Jan Vayne - Serenity
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement