return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Chill Out/Ambient anyone?
View this Thread in Original format
AirPole
Meh, laat ik ook weer eens een draad maken.

Zijn er hier, behalve mij, mensen die ook graag naar Chill Out/Ambient luisteren? Ik heb de laatste tijd het gevoel dat dit mij meer trekt dan Trance, alhoewel ik de 140 BPM van Trance toch wel lekker blijf vinden.

Als je nog nooit Chill Out of Ambient geluisterd hebt, raad ik je de volgende muziek aan:

- The Art of Chill mixed by Altitude
Vooral Paul Oakenfold - Southern Sun (Solarstone Afterhours Mix) :crazy:

- Chilled Euphoria mixed by Red Jerry

- Chilled Out Euphoria mixed by Solar Stone

Of zoek even de 6 prachtige setjes van Corentin Emprou op! Echt relaxed!

Erg lekkere muziek!

:D
jp
Als je echt wilt chillen raad ik je een Thaise sex massage aan
Djeebie
Ulrich Schnauss doet het altijd erg goed. Net als de Afterhours cd's van Global Underground en ook Aphex Twin - Selected Ambient Works 85-92 is echt een aanrader.

Toevallig gisteren nog een vette ambient-achtige track gekocht: Trentemoller - The Forest. Absolute chill :cool:
Cosmic
Wat ik wel chille tracks vind:

Conjure One - Center Of The Sun (Solarstones Chilled Out Remix)
conjure one - sleep [solarstone afterhours mix]
Blank & Jones - Beyond time (Ambient mix).
agnelli_and_nelson-holding onto nothing(agnelli and_nelson chillout mix)
Libra - Calling Your Name [Solarstone Chillout Version]
tiesto - close to you
Tiesto - Sweet Mystery

Probeer ze eens:D
AirPole
Bedankt voor de tips :D

Valt me wel op dat Solar Stone best veel Chill Out mixes doet en ze zijn stuk voor stuk allemaal top!

Union Jack - Waterdrums is al wat ouder, maar ook heel lekker :cool:
BaRTeZ
Ik heb een aantal cd's van Fanger & Schonwalder en die zijn erg lekker :)

http://www.discogs.com/artist/Fanger+%26+Sch%F6nw%E4lder
Donna
Ik heb een hele ambient collectie waaronder jouw CD's (die van solarstone zijn gewoon de )
Verder zijn ze allemaal van Corentin erg goed,al vind ik sommigen stukken beter dan anderen.

Verder stik ik van de losse singles,maar dat zijn er teveel om op te noemen,veelsteveel.
Chicane
Wil ooit eens de Cafe Del Mar cd's kopen, maar er zijn zoveel slappe aftreksels van en zoveel namaak cd's. Weet niet of ik die meuk trek, Cafe Del Mar 6 was best wel ok.
Mindphaser
Heb hier ook een zeer lekker archiefje van chillout/ambient.. maak soms zelf ook weleens wat cdtjes en heb ondertussen al een stuk of 4 van dit soort pure chillout cdtjes gemaakt.. hoop dat er nog velen kunnen gaan volgen.

Gewoon lekker om naar te luisteren...
Unique2701
Voor airpole:

link

Mindphaser
quote:
Originally posted by Unique2701
Voor airpole:

link

is idd een aardig verjaarde met lekkere lijst chillout stuff.
had hier altijd een leuk archiefje op mijn hd staan maar door een hd crash is alles weg :mad:
AirPole
quote:
Originally posted by Unique2701
Voor airpole:

link

Aardig van je, maar had deze lijst zelf ook al gevonden :)
Op deze lijst staan heel veel trance tracks die geremixed zijn tot Chillout/Ambient. Ik heb dan liever originele Chillout tracks.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement