return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
משחקי כדורגל בחינם? - אפשרי..
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
נכון התבאסתם מזה שצריך לקנות ליגה אנגלית?
נכון התבאסתם ששמעתם שצריך לשלם 1600 שקל על המונדיאל??
פתרון :)
תרשמו ל: http://www.livesports.co.il
תוודאו שיש לכם מדיה פלייאר 10 ואתם מסודרים..
המשחקים שם חלקים..

בכל אופן היום הראו לי את זה(עידן).. וזה ממש מצויין יש גם צ'אט בצד.
ואם אני לא מחדש לאפ'חד כלום.. חן יסגור ת'טרד בבקשה.
omergunr
http://www.youtube.com/watch.php?v=...eature=Views&pa
הסרטון הכי חזק שיששששש
bekol ram
quote:
Origanlly posted by Dj Alex (ISR)
נכון התבאסתם מזה שצריך לקנות ליגה אנגלית?
נכון התבאסתם ששמעתם שצריך לשלם 1600 שקל על המונדיאל??
פתרון
תרשמו ל: http://www.livesports.co.il
תוודאו שיש לכם מדיה פלייאר 10 ואתם מסודרים..
המשחקים שם חלקים..

בכל אופן היום הראו לי את זה(עידן).. וזה ממש מצויין יש גם צ'אט בצד.
ואם אני לא מחדש לאפ'חד כלום.. חן יסגור ת'טרד בבקשה.


סוף הדרך, אלכס
שיחקת אותה.

אני מקווה שאף אחד לא ישלם לנוכלים האלה 1600 שקל
אי אפשר כבר להנות מכדורגל חינם בעולם הזה ?
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by bekol ram
סוף הדרך, אלכס
שיחקת אותה.

אני מקווה שאף אחד לא ישלם לנוכלים האלה 1600 שקל
אי אפשר כבר להנות מכדורגל חינם בעולם הזה ?

:toothless
הכל עולה כסף.. יותר זול נראה לי לטוס לגרמניה לראות לייב.
bekol ram
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
:toothless
הכל עולה כסף.. יותר זול נראה לי לטוס לגרמניה לראות לייב.


יש בזה משהו :D
DjChook
אגב אם אני לא טועה זה 700 שקל
אבל מה אתם דואגים, בסוף הרי זה יהיה ב 5 פלוס כמו טה טה לה
Shahar
עדיין אין שום שידור
איך ראית שידור משם?
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
עדיין אין שום שידור
איך ראית שידור משם?

צריכים לאשר לך תיוזר..
ולמעלה יש תוכנית שידורים..
ראיתי מנצסטר בשבת
ronsh
אנשים בוכים בלי סוף...למה כדורגל בתשלום...אבל אתם הם אלה שנותנים לצרלטון כוח...


כל אחד שמזמין משחק בשבת ב20 שקל ... נותן להם כוח...

איפה הימים שהיה כיף לשמוע שירים ושערים...משחק השבת בערוץ 2
בלי משחקים ביום שישי בלי משחקים ביום ראשון....

אין יותר קהל במגרשים וזה משפיע על כולנו...

רק אם נחרים את הערוץ המסריח הזה נוכל להחזיר את הימים של פעם
bekol ram
אין ברירה אחרת, אלא אם כן אתה הולך לראות תמשחק

הם מחזיקים אותנו בביצים,
לפחות המשחקים השנה נפרדים ואפשר לקנות בעשר שקל

פעם היה כיף לשבת עם רדיו בשבת
ולשמוע שירים ושערים, כל המשחקים היו באותם שעות
פחות או יותר
והיה תמתח הזה כל פעם שהיה תאות של הגול

גם התוכנית המסכמת הייתה הרבה יותר כיפית
היום הם מזיינים תשכל שעות על שטויות
במקום להראות כדורגל..

צריך הרבה כסף בשביל להנות היום בעולם
יציאות, מוסיקה, כדורגל, סמ@#, זונ^$.. סתם
:happy2:

אין מצב להחרים את הצרללל'טון האלה
נצטרך להמשיך להתבאס..

DjChook
לא יודע , אותי זה לא מרגש
התבאסתי פעם אחת - שלשום שלא יכלתי לראות ארסנל - צלס'י
אבל חוץ מזה השלמתי עם המצב

היה כתוב היום בעיתון שערים כמו חדרה, נתניה והרצליה
הולכות לשדר את משחקי המונדיאל על מסכי ענק ברחבי העיר בטענה
"הכדורגל שייך לעם"
ronsh
quote:
Originally posted by DjChook
היה כתוב היום בעיתון שערים כמו חדרה, נתניה והרצליה
הולכות לשדר את משחקי המונדיאל על מסכי ענק ברחבי העיר בטענה
"הכדורגל שייך לעם"


תשמעו....ללכת למשחקים זה "ה" - דבר....אני כבר מנוי למכבי חיפה זאת השנה השביעית...ואני לא מצטער אפילו לשנייה....ועשיתי מנוי לפני שמכבי חיפה חזרו לקחת אליפויות...

אבל מה...צרלטון הרסו את הכדורגל
אני מעדיף לשמוע ברדיו ולא לשלם גם לא 10 שקל...

בתקווה שזה ימשיך להיות בתודעה ואחרי כמה שנים יורידו אותם מהמסכים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement