return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
JULDAGEN 25e Mondaybar 13-årsjubileum!!!!!
View this Thread in Original format
Amnezia
JULDAGEN 25 DECEMBER MONDAY BAR 13-ÅRSJUBILEUM

DJs
Ronny Elvebakk
Inkfish
David West
Calle Dernulf
Özgür Can
Nihad Tule
Carl Falk
Axel Sharper
DJ Nosfea
Ida Engberg

Plats: Göta Källare

pris: 100 pix förköp 140 pluringar i dörren...
(18 år förköp))

vem ska dit??? tänkte när man endå är i stan så borde man ju inte missa detta...juldagsfesten Mbar hade för ett par år sen ja var på var en riktig hit!!!!:)

så ROLL CALL!!!:clown:

Evt Amnezia + st.andrew ( ska diskutera saken när vaknat upp ur fyllekoman:P)))

+
+
+
+
SteveTranz4ever
Amnezia
st.andrew
Steve

Ska bli grymt kul !
Laszlo
Såg också detta men vafan tänkte Monday Bar med när de gjorde linan? 30 minuter per dj...det är ju slakt - det finns inte en chans i världen att man hinner bygga ett bra set på 30 minuter, med undantaget att de alla verkligen samkör och inte kör 2-3 peaklåtar vardera...
Amnezia
sant...lite knas tänkt, men linan e bra så dom ska nog fixa det, och 140pix är det ju alltid värt att få se nissar som özze och david west
SteveTranz4ever
Jag har sett det förr och tvekade... då var det Sveriges techno-elit och varje DJ hade 20 minuter på sig...
Det var grymt kul att se !

Adam Beyer, Thomas Krome, Henrik B mfl.
St_Andrew
Om allt går som det ska är jag där som sagt :D

-Weeee
Kvicket
Får jag bara med mig staz så kommer iaf jag... Marey o keddo ska dra o se Beyer o Mull på Grodan :( Lameeeeeeeeeeeeeeers
AC.
Slå mig en pling eller ett sms!
Jag känner mig riktigt sugen på denna!
:thepirate
Amnezia
hmm beyer å mull e fn inte fel det heller...jobbigt när det dök upp fler alternativ:mad: :p

ac..tänkte precis på att messa dig om detta när jag läste här i tråden...utan dig kommer ja ju bara fel som vanligt:p
AC.
quote:
Originally posted by Kvicket
Får jag bara med mig staz så kommer iaf jag... Marey o keddo ska dra o se Beyer o Mull på Grodan :( Lameeeeeeeeeeeeeeers



Blir det Techno eller House när de lirar på Grodan?
Beyer och Mull lockar mig endast när de lirar Techno :p


Amnezia; hehe, skickar ett mess så får vi bestämma nått! :)

Amnezia
biljett fixade genom ac....ta förfest innan? fast verkar inte va sån stor uppslutning här:p
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Amnezia
biljett fixade genom ac....ta förfest innan? fast verkar inte va sån stor uppslutning här:p


Nej det vekrar inte vara så många hemma i E'Stockholmo på juldagen...
Men jag kommer förmodligen förfesta i Väsby där hemma hos Åke Ceder & lira massa vinyl.... House, progressive-trance, trance, hard-trance
Bara komma förbi (om det nu blir så annars letar jag annan förfest som jag våldar in oss på :D)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement