|
JULDAGEN 25e Mondaybar 13-årsjubileum!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
JULDAGEN 25 DECEMBER MONDAY BAR 13-ÅRSJUBILEUM
DJs
Ronny Elvebakk
Inkfish
David West
Calle Dernulf
Özgür Can
Nihad Tule
Carl Falk
Axel Sharper
DJ Nosfea
Ida Engberg
Plats: Göta Källare
pris: 100 pix förköp 140 pluringar i dörren...
(18 år förköp))
vem ska dit??? tänkte när man endå är i stan så borde man ju inte missa detta...juldagsfesten Mbar hade för ett par år sen ja var på var en riktig hit!!!!:)
så ROLL CALL!!!:clown:
Evt Amnezia + st.andrew ( ska diskutera saken när vaknat upp ur fyllekoman:P)))
+
+
+
+ |
|
|
| SteveTranz4ever |
Amnezia
st.andrew
Steve
Ska bli grymt kul ! |
|
|
| Laszlo |
| Såg också detta men vafan tänkte Monday Bar med när de gjorde linan? 30 minuter per dj...det är ju slakt - det finns inte en chans i världen att man hinner bygga ett bra set på 30 minuter, med undantaget att de alla verkligen samkör och inte kör 2-3 peaklåtar vardera... |
|
|
| Amnezia |
sant...lite knas tänkt, men linan e bra så dom ska nog fixa det, och 140pix är det ju alltid värt att få se nissar som özze och david west |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag har sett det förr och tvekade... då var det Sveriges techno-elit och varje DJ hade 20 minuter på sig...
Det var grymt kul att se !
Adam Beyer, Thomas Krome, Henrik B mfl. |
|
|
| St_Andrew |
Om allt går som det ska är jag där som sagt :D
-Weeee |
|
|
| Kvicket |
| Får jag bara med mig staz så kommer iaf jag... Marey o keddo ska dra o se Beyer o Mull på Grodan :( Lameeeeeeeeeeeeeeers |
|
|
| AC. |
Slå mig en pling eller ett sms!
Jag känner mig riktigt sugen på denna!
:thepirate |
|
|
| Amnezia |
hmm beyer å mull e fn inte fel det heller...jobbigt när det dök upp fler alternativ:mad: :p
ac..tänkte precis på att messa dig om detta när jag läste här i tråden...utan dig kommer ja ju bara fel som vanligt:p |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by Kvicket
Får jag bara med mig staz så kommer iaf jag... Marey o keddo ska dra o se Beyer o Mull på Grodan :( Lameeeeeeeeeeeeeeers |
Blir det Techno eller House när de lirar på Grodan?
Beyer och Mull lockar mig endast när de lirar Techno :p
Amnezia; hehe, skickar ett mess så får vi bestämma nått! :) |
|
|
| Amnezia |
| biljett fixade genom ac....ta förfest innan? fast verkar inte va sån stor uppslutning här:p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Amnezia
biljett fixade genom ac....ta förfest innan? fast verkar inte va sån stor uppslutning här:p |
Nej det vekrar inte vara så många hemma i E'Stockholmo på juldagen...
Men jag kommer förmodligen förfesta i Väsby där hemma hos Åke Ceder & lira massa vinyl.... House, progressive-trance, trance, hard-trance
Bara komma förbi (om det nu blir så annars letar jag annan förfest som jag våldar in oss på :D) |
|
|
|
|