|
Winter Music Festival (24:e december)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
Den 24:e December, inget mindre än på min födelsedag, kommer en liten radioshow att hållas på Specradio där bland annat både Özzie och jag här ifrån SWETA kommer att spela. (I alla fall om man ska tro den preliminära linan). Hemsidan ger inte det seriösaste intrycket men av linan att dömma kommer en del intressanta namn att riva av ett gäng mixar så om ni känner att ni tröttnat på släkten och Kalle Ankas julafton för femtioelfte gången så kan ju alltid ta och ratta in och koppla av till lite schysst musik. :)
Edit: Linan ser ut såhär, lokala tider (CET), följ klockan på väggen alltså :)
18:00 - 19:00 - Tom Proctor
19:00 - 20:00 - Laszlo
20:00 - 21:00 - James Williams
21:00 - 22:00 - Niklas Harding
22:00 - 23:00 - Jonas Steur
23:00 - 00:00 - Kuffdam
00:00 - 02:00 - Jay G
02:00 - 04:00 - Danjo & Styles
04:00 - 05:00 - Ronski Speed
05:00 - 06:00 - Manuel Le Saux
06:00 - 07:00 - Marcel Woods
07:00 - 08:00 - JOOP
08:00 - 09:00 - Airwave
09:00 - 10:00 - Timo Mae |
|
|
| zoric |
| Ser fram emot Ronski iaf.. |
|
|
| RebeL9 |
| med risk för att bli tjatig. WHERE IS CAVE? :wtf: |
|
|
| Gate 42 |
| Finns helt klart ett par jag skulle kunna tänka mig att lyssna på om jag inte somnar av all julsnapps ;) |
|
|
| Laszlo |
Såhär ser linan ut...lokala tidsangivelser (CET), vår tidszon alltså:
18:00 - 19:00 - Tom Proctor
19:00 - 20:00 - Laszlo
20:00 - 21:00 - James Williams
21:00 - 22:00 - Niklas Harding
22:00 - 23:00 - Jonas Steur
23:00 - 00:00 - Kuffdam
00:00 - 02:00 - Jay G
02:00 - 04:00 - Danjo & Styles
04:00 - 05:00 - Ronski Speed
05:00 - 06:00 - Manuel Le Saux
06:00 - 07:00 - Marcel Woods
07:00 - 08:00 - JOOP
08:00 - 09:00 - Airwave
09:00 - 10:00 - Timo Mae |
|
|
| Laszlo |
| *bump* Glöm inte lyssna ikväll :) |
|
|
| Laszlo |
| Broadcasten ligger nere, såväl som derras mirror...moha. Vilket jävla skämt. :rolleyes: |
|
|
| zoric |
| Han som håller i det här är blåst. Han blev ju bannad från TA nyligen pga. han snackade skit om producenter. Idiot. |
|
|
| Laszlo |
lmao - det var mer än vad jag visste :) Har märkt att han uppfört sig lite barnsligt i vissa trådar dock. Nåja - synd att så många offrade sin tid för att delta, inte minns de lite mer kända namnen som säkert redan har häcken fulla...
För er som är intresserade finns mitt set i alla fall att tanka här.
Markera texten om ni vill se låtlistan i förväg (det är inte samma mix som min december promo).
01. Deep Dish - Sacramento
02. Gorillaz - Feel Good Inc [Stanton Warrios Remix]
03. Marc Romboy vs. Fyta & Ray Willbern - Shake It Again [Marc Romboy Version]
04. Spektrum - Kinda New [Tiefschwarz Remix]
05. Co-Burn presents Dumb Blonde - We have the technology
06. James Zabiela - Robophobia
07. Thomas Anderson - Washing up [Tiga Remix]
08. Tiga - You gonna want me
09. Cirez D - Teaser
10. Bedrock - Santiago [Pararell Sound Edit]
11. Pryda - Aftermath |
|
|
|
|