|
[07-01-2006] Poema's nieuwjaar - Poema, Utrecht
|
View this Thread in Original format
| Subsonik |
| Ja misschien wel, kom laatste tijd vaak in de Poema,gister en vorige week nog, wordt steeds drukker daar ook, relaxte sfeer. Met O&N maybe ook Poema, kan ook Schranzen und Tanzen worden..... |
|
|
| eieregooie |
| ik zoek nog een Drum & Bass feesie voor met Oud en Nieuw... Iemand suggesties? |
|
|
| franzelare |
| ik zat er wel aan te denken maar vier het toch maar thuis met vrienden |
|
|
| New Wave |
Ik vind het allemaal wel heel erg toevallig!!:whip:
Op het moment dat Tim dik in de ziektewet loopt komen de goeie feesten uit de grond stampen, NOU, IK KEUR DIT NIET GOED!!
ED UP! |
|
|
| Roger |
| ach stel je niet aan joh:p |
|
|
|
|