return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
יניב קטן באירופה
View this Thread in Original format
bekol ram
זה רשמי,
יניב קטן חתם לשלוש וחצי עונות בווסטהאם
הוא הולך לשחק יחד עם יוסי בניון מינואר

עם כל העצב

שיהיה לך בהצלחה יניב
הלוואי ותתן למנצ'סטר שוב בראש!!
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by bekol ram
זה רשמי,
יניב קטן חתם לשלוש וחצי עונות בווסטהאם
הוא הולך לשחק יחד עם יוסי בניון מינואר

עם כל העצב

שיהיה לך בהצלחה יניב
הלוואי ותתן למנצ'סטר שוב בראש!!

לא נורא יש לנו את רפלאלוב ארביטמן ובוזגלו :)

הצמד הזה בניון את קטן הולך לקרוע רשתות באנגליה.
§chop¥
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)

הצמד הזה בניון את קטן הולך לקרוע רשתות באנגליה.


ממש לא.
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by §chop¥
ממש לא.

We'll see
bekol ram
quote:
Originally posted by §chop¥
ממש לא.


קטן תפור לאירופה,
אין מצב שהוא לא יקרע רשתות.
ובניון, אין מה להגיד
שחקן גדול.
Viber
עדיין אנשים חושבים שיש כדורגל בארץ?
:eek:
מוזר...
bekol ram
יש מכבי חיפה.
ועוד כמה קבוצות..
Viber
quote:
Originally posted by bekol ram
יש מכבי חיפה.
ועוד כמה קבוצות..


ומכבי חיפה שווה מקסימום את שלב הבתים באופ"א
הכדורגל בארץ גובל בחובבניות
epsilon1
גיידמאק יחולל פלאים בכדורגל הישראלי :haha:
bekol ram
quote:
Originally posted by Viber
ומכבי חיפה שווה מקסימום את שלב הבתים באופ"א
הכדורגל בארץ גובל בחובבניות


הרבה יותר ;)
מה קרה לך..

הכדורגל בארץ משתפר משנה לשנה
חוץ מהשנה האחרונה :happy2:

הבעייה היא ניהול גרוע של קבוצות

נקווה שעידן גידמאק יפתח תחרותיות
וניהול טוב יותר

+ קלינגר עזב סופסוף את מכבי ת"א

הקיצר אופטיממיייות..

Glenn-Holmes
וואוו רק חזרתי מהעבודה
יפה שיהיה לו בהצלחה לצערי אני חושש שהוא לא יצליח מאוד שם אבל מי יודע...באנגליה הפכו שחקן קיצוני שהיה כובש שערים ברמה בינונית מאוד (אבל עם מהירות סימון וכשרון אדיר) לשחקן יעיל וחלוץ מהגדולים בעולם
אני מדבר על טיירי הנרי
אז קטן לא מוכשר כמוהו ולא מהיר כמוהו
אבל עם האימונים והדגשים של האנשים הנכונים בצוות האימון של ווסטהאם בתקווה שיש שם כאלה שידעו למצות את הכשרון ממנו הוא יוכל להפוך לחלוץ דרג ב באירופה לפחות (שזה כבוד לא קטן...) שיתחילו בללמד אותו לא להיות אגואיסט
bekol ram
מי זה טיירי הנרי ?
קטן אוכל אותו ;)

קטן חלוץ דרג א
ומזמן לא אגואיסט
הבנאדם מאסיבי, עם ראיית משחק מצויינת
מפרגן המון, קשר מצויין
בקיצור תותח.

BBC דרך אגב הוא בכותרות של
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/foo...utd/4542972.stm

כבוד!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement