|
יניב קטן באירופה
|
View this Thread in Original format
| bekol ram |
זה רשמי,
יניב קטן חתם לשלוש וחצי עונות בווסטהאם
הוא הולך לשחק יחד עם יוסי בניון מינואר
עם כל העצב
שיהיה לך בהצלחה יניב
הלוואי ותתן למנצ'סטר שוב בראש!! |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by bekol ram
זה רשמי,
יניב קטן חתם לשלוש וחצי עונות בווסטהאם
הוא הולך לשחק יחד עם יוסי בניון מינואר
עם כל העצב
שיהיה לך בהצלחה יניב
הלוואי ותתן למנצ'סטר שוב בראש!! |
לא נורא יש לנו את רפלאלוב ארביטמן ובוזגלו :)
הצמד הזה בניון את קטן הולך לקרוע רשתות באנגליה. |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
הצמד הזה בניון את קטן הולך לקרוע רשתות באנגליה. |
ממש לא. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by §chop¥
ממש לא. |
We'll see |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by §chop¥
ממש לא.
|
קטן תפור לאירופה,
אין מצב שהוא לא יקרע רשתות.
ובניון, אין מה להגיד
שחקן גדול. |
|
|
| Viber |
עדיין אנשים חושבים שיש כדורגל בארץ?
:eek:
מוזר... |
|
|
| bekol ram |
יש מכבי חיפה.
ועוד כמה קבוצות.. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by bekol ram
יש מכבי חיפה.
ועוד כמה קבוצות.. |
ומכבי חיפה שווה מקסימום את שלב הבתים באופ"א
הכדורגל בארץ גובל בחובבניות |
|
|
| epsilon1 |
| גיידמאק יחולל פלאים בכדורגל הישראלי :haha: |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by Viber
ומכבי חיפה שווה מקסימום את שלב הבתים באופ"א
הכדורגל בארץ גובל בחובבניות
|
הרבה יותר ;)
מה קרה לך..
הכדורגל בארץ משתפר משנה לשנה
חוץ מהשנה האחרונה :happy2:
הבעייה היא ניהול גרוע של קבוצות
נקווה שעידן גידמאק יפתח תחרותיות
וניהול טוב יותר
+ קלינגר עזב סופסוף את מכבי ת"א
הקיצר אופטיממיייות.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
וואוו רק חזרתי מהעבודה
יפה שיהיה לו בהצלחה לצערי אני חושש שהוא לא יצליח מאוד שם אבל מי יודע...באנגליה הפכו שחקן קיצוני שהיה כובש שערים ברמה בינונית מאוד (אבל עם מהירות סימון וכשרון אדיר) לשחקן יעיל וחלוץ מהגדולים בעולם
אני מדבר על טיירי הנרי
אז קטן לא מוכשר כמוהו ולא מהיר כמוהו
אבל עם האימונים והדגשים של האנשים הנכונים בצוות האימון של ווסטהאם בתקווה שיש שם כאלה שידעו למצות את הכשרון ממנו הוא יוכל להפוך לחלוץ דרג ב באירופה לפחות (שזה כבוד לא קטן...) שיתחילו בללמד אותו לא להיות אגואיסט |
|
|
|
|