|
Chris Liebing på DI.fm ikväll!
|
View this Thread in Original format
| Dj_Irish |
Ville bara tipsa alla techno älskare att vi sänder första avsnittet i Chris Liebings sprillans nya radio show på DI.fm ikväll kl. 20:00.
Eftersom vå renodlade techno kanal inte sjösatts ännu så spelas Liebings show på Hard Dance kanalen tillsvidare. :) |
|
|
| Laszlo |
| Lovely! Me loves Chris Liebing...! Glömmer aldrig när han och Beyer showade på Panorama-golvet första dagen på sommarkryssningen 2004, och andra sista dagen tillsammans med Marco Carola...bland mina absolut bästa festminnen.. :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Det här låter ju helt wonderbar !!! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Btw. Vilken kanal ska man lyssna på ? Finns ju 70elva stycken :) |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Eftersom vå renodlade techno kanal inte sjösatts ännu så spelas Liebings show på Hard Dance kanalen tillsvidare. :) |
Det står att den sänds på Harddance kanalen;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Det står att den sänds på Harddance kanalen;) |
Jag är blind, ouppmärksam men snäll :D |
|
|
| Dj_Irish |
| Det kommer snart att bli ösigare :) |
|
|
| Jeremy H |
| Galet tråkig första halvtimma iaf :( ... |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Galet tråkig första halvtimma iaf :( ... |
Ja, det var verkligen inte vad jag hade förväntat mig när jag fick setet från press-agenten. Det är även oklart hur ofta han kommer lyckas spela de här showerna så det känns som hela konceptet är i prövostadiet. Får se hur det blir nästa gång :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Livesetet är ju grymt iaf :gsmile:
[edit]
OJ OJ OJ Va röjjigt det är nu !!!
Drömmer mig tillbaks till MB Summer Cruise 2004 !!!

 |
|
|
| Laszlo |
| jag missade...lyssnade på dj hell :| någon som rippat måntro? :) |
|
|
|
|