return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Chris Liebing på DI.fm ikväll!
View this Thread in Original format
Dj_Irish
Ville bara tipsa alla techno älskare att vi sänder första avsnittet i Chris Liebings sprillans nya radio show på DI.fm ikväll kl. 20:00.

Eftersom vå renodlade techno kanal inte sjösatts ännu så spelas Liebings show på Hard Dance kanalen tillsvidare. :)
Laszlo
Lovely! Me loves Chris Liebing...! Glömmer aldrig när han och Beyer showade på Panorama-golvet första dagen på sommarkryssningen 2004, och andra sista dagen tillsammans med Marco Carola...bland mina absolut bästa festminnen.. :)
SteveTranz4ever
Det här låter ju helt wonderbar !!!
SteveTranz4ever
Btw. Vilken kanal ska man lyssna på ? Finns ju 70elva stycken :)
Christian Ö.
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Eftersom vå renodlade techno kanal inte sjösatts ännu så spelas Liebings show på Hard Dance kanalen tillsvidare. :)

Det står att den sänds på Harddance kanalen;)
Jeremy H
Lyssnar nu :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Christian Ö.
Det står att den sänds på Harddance kanalen;)


Jag är blind, ouppmärksam men snäll :D
Dj_Irish
Det kommer snart att bli ösigare :)
Jeremy H
Galet tråkig första halvtimma iaf :( ...
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Jeremy H
Galet tråkig första halvtimma iaf :( ...


Ja, det var verkligen inte vad jag hade förväntat mig när jag fick setet från press-agenten. Det är även oklart hur ofta han kommer lyckas spela de här showerna så det känns som hela konceptet är i prövostadiet. Får se hur det blir nästa gång :)

SteveTranz4ever
Livesetet är ju grymt iaf :gsmile:


[edit]
OJ OJ OJ Va röjjigt det är nu !!!

Drömmer mig tillbaks till MB Summer Cruise 2004 !!!



Laszlo
jag missade...lyssnade på dj hell :| någon som rippat måntro? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement