return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Kwaliteit en duurzaamheid zelf-gebrande cd's (pg. 4)
View this Thread in Original format
Aurélie
Dank je voor de info Elof. Ik zit met mijn blauwe Tdk's dus vrij goed. Maar voor de toekomst :( . Zal niets anders opzitten dan ze geregeld na te checken en te herkopiëren.
Jasperovitsj
Misschien wordt Toni hier wel lekker geil van?
Push2005
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Misschien wordt Toni hier wel lekker geil van?

Best dat hij zelf nog geil kan worden; wat je niet kan zeggen van zijn plastieken vriendin.
Toni_D2
quote:
Originally posted by Push2005
Moeha :D +10

Ik wil toch zijn drijvende kracht eens weten wat hem ertoe aanzet hier steeds terug te komen; wetende dat hij alleen maar commentaar over hem krijgt. Maar jij bent wellicht van het sadistisch type dat daarvan geniet hé om gehaat te worden; 'n beetje zoals Erik in paradise hotel; tzou me nie verwonderen als da je vader is...

Ik heb liever commentaar dan ja-knikkers die op mijn teksten zouden replyen met +10.
Probleem is dat jullie overal commentaar vinden, zelfs wanneer ik serieus iemand probeer te helpen in een topic. Maar dat is dan weer jullie probleem.
Toni_D2
quote:
Originally posted by Aurélie
Dank je voor de info Elof. Ik zit met mijn blauwe Tdk's dus vrij goed. Maar voor de toekomst :( . Zal niets anders opzitten dan ze geregeld na te checken en te herkopiëren.

Graag gedaan.
Jasperovitsj
Hebben we je gevoelens gekwetst, Toni? :sadgreen:
Push2005
quote:
Originally posted by Toni_D2

Probleem is dat jullie overal commentaar vinden, zelfs wanneer ik serieus iemand probeer te helpen in een topic. Maar dat is dan weer jullie probleem.

Jij en behulpzaam in één zin; nou nou wat krijgen we nu ?

Zou je je niet eens laten interneren ofzo; er is iets aan de hand met je :)
Bertn
toch ff een lans breken voor toni_d2 hier: ook al komt dat "hopelijk kan je engels" nogal hautain over, de artikels die hij heeft gepost zijn wel van goeie kwaliteit!
Toni_D2
Vertel het eens...
eieregooie
Ik gebruik al jaren TDK en Sony, nog nooit problemen mee gehad... Heb vroeger nog weleens een pakje cheapo-meuk van mijn toenmalige werk meegepakt, maar die waren na 2 jaar idd al aan het oxyderen...

Ik brand overigens altijd op 52 speed, en ze doen het tot nu toe altijd en overal... Denk dat dat eerder te maken heeft met de kwaliteit van de brander, vervolgens de kwaliteit van de cd, maar op de duurzaamheid zal t weinig invloed hebben...

Om nog even op de andere vraag antword te geven. Ja, DVD zal wss CD wel gaan vervangen... Maar ik denk dat je er van uit kunt gaan dat (de goeie) DVD spelers CD's toch wel zullen blijven ondersteunen...

JdDark
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik gebruik al jaren TDK en Sony, nog nooit problemen mee gehad... Heb vroeger nog weleens een pakje cheapo-meuk van mijn toenmalige werk meegepakt, maar die waren na 2 jaar idd al aan het oxyderen...

Ik brand overigens altijd op 52 speed, en ze doen het tot nu toe altijd en overal... Denk dat dat eerder te maken heeft met de kwaliteit van de brander, vervolgens de kwaliteit van de cd, maar op de duurzaamheid zal t weinig invloed hebben...

Om nog even op de andere vraag antword te geven. Ja, DVD zal wss CD wel gaan vervangen... Maar ik denk dat je er van uit kunt gaan dat (de goeie) DVD spelers CD's toch wel zullen blijven ondersteunen...

ik denk dat binnen dit en vijf jaar ook geen DVD's meer bestaan, maar dat het ofwel HD DVD (zo'n 50 GB), ofwel Blu Ray, de nieuwe technologie die Sony gebruikt voor hun PS3, en die door vele verschillende filmbedrijven al aanvaard worden als de nieuwe opslagmedia....
Transfusion
Ik zou nog niet al te veel voorspellen.
http://www.numark.com/productoverviews/HDXoverview.pdf
CD-speler met 80 gig removable hard disk. Het kan even goed zijn dat die zaken de mark zullen veroveren.

3 woorden zijn hier van toepassing: we zullen zien.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement