|
A word of God (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| -DoomBringer- |
| Hehe , die zijn wel strak ja :) |
|
|
| Henkie_henk |
Oh gaan we ff verder met sms bercichten, deze kreeg ik toen met die Volendam :
Geen zon, Geen zee, geen strand... maar toch verbrand!
Groeten uit Volendam
Ik zat aan de bar, ik zag jou , de vonk sloeg over. Ik stond in vuur en vlam.
Jammer dat ik het niet navertellen kan
Groeten uit Volendam
We will now upgrade your brain, please wait........
searching........
searching........
still
searching........
.. sorry no brain found..
met het openen van dit bericht hebt u zojuist een asielzoekers-centrum opgeblazen, aan uw gelach te horen is het u bevallen. Dank u voor uw medewerking
*Deze is lachuh*
's Ochtends wil ik je in me voelen, je met m'n lippen strelen en je met mijn mond naar binnen zuigen. Heet guts je dan zo naar binnen. Ja, zo moet koffie zijn |
|
|
| Henkie_henk |
Ik zal binnekort ook maar ff een nieuwe topic openen met de grofste en hardste grappen ever :)
Maareh voor nu mag dit topicje gewoon gevuld worden met meer LEUKE sms berichten :) Thankz daarvoor :D Enneh anders nog wat leuke one-liners of coole zinnen
GREETZZZZ |
|
|
| eXos |
MOET OOK NIET TE GROF WORDEN, ER ZIJN NOG GEVOELIGE MENSEN OP DEZE AARDKLOOT!!
LB, IT'S FOR YOUR OWN RISK!!!!!!!!!:) |
|
|
| TranceFool |
| Ja das wel waar, maar je weet he, het leukste vermaak=leedvermaak. Dus daar moet je je dan maar ff overheen zetten. |
|
|
| Henkie_henk |
| Ja ik vind het echt erg voor al die tere zieltjes ... NoT.. LoL... boeit me echt nix hoor. Behalve als ik iemand kwets zoals van Volendam dan is het weer geen goeie zaak. Maar die standaard pieppies .. die groenlinks aanhangers... die losers... ja die mogen gewoon ergus in een hoekie gaan janken als ze het niet aankunnen. |
|
|
| Gekhous |
nog wat smsertjes:
*ENQUETE*: "wonen er te veel buitenlanders in Nederland?"
Antwoord;
20%: JA
10%: NEE
70%: Gotum sik tir lan! (lik me reet!)
hoi, kan ik AUB een tijdje bij jou wonen? Ik heb t nu echt te bont gemaakt! Iedereen is boos op me. Ik heb nu een echte vriend nodig! Gr. Osama bin Laden
het versturen van een sms kost 50 cent, en in de 3e wereld kun je iemand voeden voor fl1.50 p. dag. stuur deze sms naar 3 man & laat vandaag nog een neger sterven! |
|
|
| DJ_Siesta |
1.Meisjes zijn net frietpannen , eerst opwarmen en dan frikandel erin.
2.roodkapje kwam pinnokio tegen in het bos, ze smeet hem tegen de grond, ging op zijn gezicht zitten en zei; lieg smeerlap lieg!!!!!
3.Jantje:juf hoe nat is uw kut?Juf: om 4 uur nablijven jantje Jantje:dat dacht ik al wippen!!
4.Hoe ligt een vrouw in bed na het vrijen? In de weg
5.Waarom mag sperma niet heter zijn dan 90 graden C? Anders gaat je lul fluiten
deze vond ik wel grappig :D
GreetZ GERRIT!!! |
|
|
| raoel |
Ik zal er vanavond als ik thuis ben nog een hoop meer posten want ik zit nu op school en moet weer zo aan de slag.
Jammer dat ik er veel wou zeggen maar inmiddels al hier heb gezien.
Er zijn 5 miljard mensen op aarde.
Hebben jullie enig idee hoeveel mensen daarvan buitenlander is.
Van mijn lerares frans moet ik er nog maar eens hard aan trekken.
Waren er maar meer leraressen met jaratels en naaldhakken, dan stak je tenminste nog iets op tijdens de les.
If you don't like it,
then develop the taste for it.
Nog wat onoriginele:
Jongens zijn net ping-pong balletjes
Ze gaan van bedje naar bedje
Jongens zijn net postbodes
Ze gaan van gleuf naar gleuf |
|
|
| Sandman |
Oh echt gaaf joh... tering.. Ik wou dat ik nu een data kabel had voor mijn gsm... Scheelt weer heel veel overtyp werk :D
Ik ben nog wel effe bezig...
Sandman |
|
|
| HiGH_NrG |
Deze vind ik ook nog wel aardig:
"Wie zwijgt...stemt toe!" :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
OK, had vanacht weer ff nix te doen dus heb deze thread nog maar weer ff opgerateld. Dus kom mar op met je SMSjes
Son: "dad what does look like before sex."
Dad: "like a sweet pink rose."
Son: "...and after."
Dad: "have you ever seen a bulldog eating mayonaise."
Dan nog wat lieve voor je partner en speciale personen:
Last night I asked an angel
to look over you, it came back earlier than expected, I asked it why and it replied "an angel does not need to look over another angel!"
GReeTZ |
|
|
|
|