|
God Jul! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Cloudburst |
| Glad påsk på er! :thepirate |
|
|
| FredAcler |
| God jul på er alla!! :):) |
|
|
| mr_fisken |
| god jul och gott nytt år :tongue2 |
|
|
| St_Andrew |
| God Jul på er alla :) 1h 31min ! |
|
|
| ArcticBeach |
51 min nu :p
får önska God Jul jag med då :o
 |
|
|
| SteveTranz4ever |
 |
|
|
| ScuL |
:conf: är det jul på den 24. i Sverige?
julen börjar ju på söndag här |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
:conf: är det jul på den 24. i Sverige?
julen börjar ju på söndag här |
Det är på julafton det firas... den 24 alltså.
Då kommer tomten, alla paket delas ut, julmiddag med tjocka släkten och hela jävla kitet :)
Juldagen är de partyparty ! Homecoming party är vanligast men ingen tradition... |
|
|
| ArcticBeach |
ah förfan, på juldagen är det mest folk ute i svängen på hela året fan, gött som fan :tongue2
det där med öppna paketen på juldagsmorgonen är ju bara nån jävla härva nån idiot i staterna kommit på :wtf: eller så är det så att tomten åker till oss snälla först och åker till er dagen efter sen :clown: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det är på julafton det firas... den 24 alltså.
Då kommer tomten, alla paket delas ut, julmiddag med tjocka släkten och hela jävla kitet :)
Juldagen är de partyparty ! Homecoming party är vanligast men ingen tradition... |
på julafton händer det inget här, förutom folk som drar till kyrkan (inte många hehe :D)
vi brukar dela ut paketer på söndagmorgonen- efter man har vaknat så börjar man med julfrukost och pakterna.
vi äter julmiddag på båda första juldagen och andra juldagen. (i år blir det söndag och måndagkväll alltså)
oftast ena hälften av familjen (pappas föräldrar på den ena dagen, och mammas föräldrar på andra juldagen) också beroende på om vi resar dit eller om dem kommer hit. |
|
|
| zoric |
| GOD JUL andra gången. |
|
|
| fede |
| God Jul på er allihopa =)) |
|
|
|
|