return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
God Jul! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Cloudburst
Glad påsk på er! :thepirate
FredAcler
God jul på er alla!! :):)
mr_fisken
god jul och gott nytt år :tongue2
St_Andrew
God Jul på er alla :) 1h 31min !
ArcticBeach
51 min nu :p

får önska God Jul jag med då :o

SteveTranz4ever
ScuL
:conf: är det jul på den 24. i Sverige?
julen börjar ju på söndag här
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ScuL
:conf: är det jul på den 24. i Sverige?
julen börjar ju på söndag här


Det är på julafton det firas... den 24 alltså.
Då kommer tomten, alla paket delas ut, julmiddag med tjocka släkten och hela jävla kitet :)
Juldagen är de partyparty ! Homecoming party är vanligast men ingen tradition...
ArcticBeach
ah förfan, på juldagen är det mest folk ute i svängen på hela året fan, gött som fan :tongue2

det där med öppna paketen på juldagsmorgonen är ju bara nån jävla härva nån idiot i staterna kommit på :wtf: eller så är det så att tomten åker till oss snälla först och åker till er dagen efter sen :clown:
ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det är på julafton det firas... den 24 alltså.
Då kommer tomten, alla paket delas ut, julmiddag med tjocka släkten och hela jävla kitet :)
Juldagen är de partyparty ! Homecoming party är vanligast men ingen tradition...


på julafton händer det inget här, förutom folk som drar till kyrkan (inte många hehe :D)
vi brukar dela ut paketer på söndagmorgonen- efter man har vaknat så börjar man med julfrukost och pakterna.
vi äter julmiddag på båda första juldagen och andra juldagen. (i år blir det söndag och måndagkväll alltså)
oftast ena hälften av familjen (pappas föräldrar på den ena dagen, och mammas föräldrar på andra juldagen) också beroende på om vi resar dit eller om dem kommer hit.

zoric
GOD JUL andra gången.
fede
God Jul på er allihopa =))
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement