return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Het beste feest van 2001??¿¿¿ (pg. 2)
View this Thread in Original format
serialkillah
- Mysteryland
- Dancevalley
- Innercity

Ik vond ze alledrie goed:)
TimeportE
tja Innercity was mijn eerste en enigste feest... maar ik vond het echt vet.. lekkere muziek, leuke aankledingetc etc.. ja ik had een super leuke avond (mede mogelijk gemaakt door magrec en basvh :))
Little Theseus
zeg, zoveel feesten gehad het afgelopen jaar, maar ik heb toch een paar uitschieters:

1: Dancevalley
2: Shockers
3: toch wel Trance Energy 17-2-2001


Dancevalley voor mij dik op nummer 1, t was gewoon de gaafste belevenis van het jaar, en die klote terugreis neem ik absoluut voor lief.
Shockers was een enorme verrassing eigenlijk, die line up en zo'n sfeer, briljant!
Trance Energy Utrecht omdat er die nacht simpelweg teveel dingen gebeurden bij mij om op te noemen.
moogwai
Massive 29-04-2001

Armin van Buuren, Johan Gielen, Ferry Corsten, Marco V en Scott Bond!!!! Allemaal meesterlijk gedraait... :)
Jorden
Mijn top 3:
1. Qlimax 08/12
2. Innercity
3. Sensation ... wat een sfeer met 40.000 man in het wit in 1 grote zaal!
magrec
hmmzzzztop 3 alleen geen 1,2,3

dancevalley (DANNY HOWELLLLLLLLLLLSSSSSSSSSSSSSSSSSSS)
down under (Feesten in een onderzeeboot (weliswaar 4 uur reizen maar het was echt super top)
Oud & nieuw in the Q in zwolle (lucien foort, c-jay, quintin, josé ;))erg gezellig)
New Wave
Dance Valley - toch wel......
Awakenings
Shockers
Nexus party
Innercity
Dr. Kuipers
Ben afgelopen jaar naar beide Trance Energy's geweest.

Vond Heerenveen leuker en beter dan in Utrecht.

Betere sfeer, betere muziek, leukere mensen, lekkere wijven :p

Maar zal die in Utrecht altijd onthouden als mijn eerste feest.

En het goeie voornemen voor dit jaar is om meer feesten te bezoeken :)

Ben iig van plan naar TE, Sensation en Innercity te gaan, miscshien Shockers ook nog wel :p
Eye-Riz
Ik zal maar niet zeggen wat mijn leukste fest was :p

vind het wel erg leuk om te lezen dat degenen die op het leukste feest waren (:D ), dat feest ook bij het rijtje van hun leukste feesten afgelopen jaar hebben gezet, is toch wel wat waard om dat naast al die grote bekende dingen te zien! ;)
Eye-Riz
Ik zal maar niet zeggen wat mijn leukste fest was :p

vind het wel erg leuk om te lezen dat degenen die op het leukste feest waren (:D ), dat feest ook bij het rijtje van hun leukste feesten afgelopen jaar hebben gezet, is toch wel wat waard om dat naast al die grote bekende dingen te zien! ;)

Dj Alpha
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Ik zal maar niet zeggen wat mijn leukste fest was :p

vind het wel erg leuk om te lezen dat degenen die op het leukste feest waren (:D ), dat feest ook bij het rijtje van hun leukste feesten afgelopen jaar hebben gezet, is toch wel wat waard om dat naast al die grote bekende dingen te zien! ;)


En in maart gaan we weer knalluhhhhhhhh!!!!!!! :D
T.H.C.
Qontact (29-04-2001)

Qontact (31-12-2001)

Dance Valley

T.E. waren mijn dieptepunten dit jaar, Ik dacht dat de eerste niet veel slechter kon dus ik vol goede moed naar heerenveen, aaaaargh het kon dus wel....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement