return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
:d
View this Thread in Original format
Dante
ja dankje :D gezellig allemaal
iedereen die een afspraak wil maken of wil kletsen op MSN (want ik verveel me nu dood) mag/ moet me toevoegen :D [email protected]
HardKiller
Nou, vooruit dan maar...

In
|
| < me
|
|
| < da lock
|


:nervous:
jp
Als je wil sjetten doe je dat hier maar
Dante
huh was sjetten? :P
Unique2701
quote:
Originally posted by Dante
huh was sjetten? :P


sjetten = ten = poepen

of sjetten = sletten = voor slet spelen

of ja, de aannemelijkste is natuurlijk sjetten = chatten = babbelen
Dante
Lol.. ik ben een jongen dus kan moeilijk gaan Sjetten.. al denk ik eerder dat het sletten is whahaha
AirPole
OMG


En weer voor de fans:

jp
Ik heb zin in dropjes
AirPole
quote:
Originally posted by jp
Ik heb zin in dropjes


Ik heb nog lekkere dropjes in me broekzak zitten Djee Pie!
jp
Lekker. Wat voor?

eieregooie
quote:
Originally posted by AirPole
OMG


En weer voor de fans:



Classic :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement