|
Het enige echte officiele originele NLTA Kerst- en Nieuwjaarswensen Topic (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AirPole |
Fijne dagen en alvast de beste wensen.
Schapezakken!!!!!!!
:D |
|
|
| nwopper |
Een blijde kerst voor u allen!
:toothless :toothless |
|
|
| jp |
| Wopppppppppppppppppppper |
|
|
| nwopper |
| JPEEEEEE!! :whip: |
|
|
| Unique2701 |
Wish everybody a merry X'mas & a wonderful new year!
en voorzichtig met vuurwerk :happy2: |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
alleen kerst??
wtf happened to newyear's |
Zeg, ik kom hier voor 2006 heus nog wel een keer langs, maar met kerst even lekker niet! :rolleyes: |
|
|
| MaGiK54 |
Peeps....niet teveel vreten morgen he :D
Fijne dagen allemaal :toocool: |
|
|
| MennoB |
Fijne dagen allemaal! Heeft er iemand nog plannen deze kerst? Wij hebben gisteren een kerst diner gehad, en doen deze 2 dagen niks meer, omdat mijn zusje gewoon moet werken.. Horeca :rolleyes:
Dus ga me lekker vervelen en ik zal wel ongetrijfeld naar de video(DVD)theek rijden :D
Ojaa, en morgen nog ff lekker opstap! :cool: |
|
|
| Siesta |
hier gaat het leven ook onderminderd door! hoereca ten top! maja wel dik verdienen nu!
iedereen goede dagen toegewenst enzoo:wtf:
ik wel sneeuw trouwens :(:mad: |
|
|
| eieregooie |
| Ik ben gister ook al met het gezin wezen vreetschuren... Vandaag weer lekker aan de bak en morgen een echte vrije dag :) |
|
|
|
|