return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Het enige echte officiele originele NLTA Kerst- en Nieuwjaarswensen Topic (pg. 2)
View this Thread in Original format
AirPole
Fijne dagen en alvast de beste wensen.



































Schapezakken!!!!!!!

:D
nwopper
Een blijde kerst voor u allen!
:toothless :toothless
jp
Wopppppppppppppppppppper
nwopper
JPEEEEEE!! :whip:
jp
hello :)
Unique2701
Wish everybody a merry X'mas & a wonderful new year!

en voorzichtig met vuurwerk :happy2:
@win
quote:
Originally posted by ZZandirt
alleen kerst??


wtf happened to newyear's


Zeg, ik kom hier voor 2006 heus nog wel een keer langs, maar met kerst even lekker niet! :rolleyes:
MaGiK54
Peeps....niet teveel vreten morgen he :D

Fijne dagen allemaal :toocool:
MennoB
Fijne dagen allemaal! Heeft er iemand nog plannen deze kerst? Wij hebben gisteren een kerst diner gehad, en doen deze 2 dagen niks meer, omdat mijn zusje gewoon moet werken.. Horeca :rolleyes:

Dus ga me lekker vervelen en ik zal wel ongetrijfeld naar de video(DVD)theek rijden :D

Ojaa, en morgen nog ff lekker opstap! :cool:
Siesta
hier gaat het leven ook onderminderd door! hoereca ten top! maja wel dik verdienen nu!

iedereen goede dagen toegewenst enzoo:wtf:


ik wel sneeuw trouwens :(:mad:

jp
Begin trek te krijgen
eieregooie
Ik ben gister ook al met het gezin wezen vreetschuren... Vandaag weer lekker aan de bak en morgen een echte vrije dag :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement