return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Ibiza
View this Thread in Original format
Gaby
Som alla vet nu så kommer det inte att finnas några resor till Ibiza i sommar :( så jag tänkte att varför inte kontakta mytravel.se (>om my travel > kontakta oss) och fråga om Ibiza?
Är det tillräckligt många som tajat om Ibiza så måste resebyrårna fatta att det finns ett intresse!

www.mytravel.se
Aendy
quote:
Originally posted by Gaby
Som alla vet nu så kommer det inte att finnas några resor till Ibiza i sommar :( så jag tänkte att varför inte kontakta mytravel.se (>om my travel > kontakta oss) och fråga om Ibiza?
Är det tillräckligt många som tajat om Ibiza så måste resebyrårna fatta att det finns ett intresse!

www.mytravel.se

VAFAEN? Varför har de inga resor till Ibiza? Menar du att det inte finns några svenska resebolag som flyger reguljärt till Ibiza? Har det brutit ut nåt krig där som jag missat eller vad är det frågan om? Tror dock inte vi kan tjata oss till det, men det skadar ju inte att prova.
Gaby
Inga svenska eller norska bolag kommer att sälja resor till IBIZA!

Jag tror inte heller att man kan tjata till sig det ...men ska man bara ta det som det är? Skadar ju inte att skicka EN fråga ;)
Resebolagen ska iallafall få veta att det finns ett intresse :p
King of Clubs
Va, inga resor till ibiza??

Men reguljärbiljetter måste väl gå att få tag på i värsta fall?
Eller också byta flight i nåt annat land..

Det verkar ju hur som helst bli en dyrare historia..

Jag skrev ett meddelande till dom där.
303
Flyg via London...
Gaby
Barcelona-Ibiza eller Madrid-Ibiza...

Men som sagt inte nog att det är dyrt att vara på Ibiza så ska resan dit bli dyr! Och sen så ska man betala boende oxå!
Charter kan vara ett billigare alternativ och soft på sitt sätt, man slipper ju tänka på att hitta boende och transfer mellan flygplats och hotell är fixat. Man blir bara hämtad sen när man drar... sånt e skönt !

Sen behöver man ju inte ha "charter semester" bara för att man åker charter!

*suck* Varför ska det vara så krångligt och dyrt att ta sig till paradiset? :mad:
Gaby
Svar från my travel:

Hej Gabriella

Vi på My Travel tackar för ditt mail.

Anledningen till att Ibiza tagits bort är att efterfågan
helt enkelt inte var tillräckligt stor för att arrangera
resor dit.

Vänlig hälsning

Mats Byström
My Travel
reveal
jag trodde att "alla" ville åka dit? alltså inte bara vi trance-freaks, utan även alla andra festsugna ungdomar?
King of Clubs
Tydligen inte..

Här är vad jag fick:

Hej Jens

Vi på My Travel tackar för ditt mail.

Anledningen till att du inte hittar detta är att varken
Spies Always eller Vingresor kommer att resa till Ibiza
nu i sommar.

Vänliga hälsningar

Mats Byström
My Travel

--

Skrev till Apollo också eftersom en kompis till mej påstod att dom skulle ordna resor till Ibiza i sommar, men..:

Hej Jens!

Tyvärr så har vi inte Ibiza på vårt sommarprogram i år, men det är inte omöjligt att vi har det till nästa år. Men gå gärna in på www.apollo.se för att kolla på våra andra intressanta resmål.

Med vänliga hälsningar
APOLLO/kundservice

--

"Ja, jag drar till Kos istället!":rolleyes:
Vitryss
Tipsade inte Nordlight om nån resebyrå som man kunde åka direkt ifrån Sverige med? Kommer inte ihåg vad den hette men det gör nog Nordlight... :)

Nå?

Gaby
quote:
Originally posted by King of Clubs

"Ja, jag drar till Kos istället!":rolleyes:

Jag hoppas att det var ett skämt!!!
Alla som har planer på att dra till Kos för att ni tror att det är bra party...DON'T DO IT!!!! Det är en myt!! Kos suger!!! Åldern ligger runt 16-20, det är dyrare än andra öar, massor med fylla, fylla, fylla, inga riktiga klubbar, bara skandinaver... ska jag fortsätta?

Alternativ istället för Ibiza är Aiya Napa, fast där så är det yngre publik och inte lika bra party...men Ibiza är ju Ibiza inget annat knäcker!
Aiya Napa har en hel del stora klubbar och kända djs drar dit och lirar. (Tiesto, Carl cox, Judge Jules...)

Om inte Aiya Napa så är Ios kul! :)
På Ios så kan man bara festa...finns inget annat än fest! Folk från HELA världen! Partyt är billigare (kröka och inträde)
Klubbar som stänger 5 på morgonen och öppnar igen 1 h efter...öppet tills ingen pallar mera :) (lag på att man ska stänga senast 5 men ingen lag på när man ska öppna :p )
King of Clubs
quote:
Originally posted by Gaby

Jag hoppas att det var ett skämt!!!
Alla som har planer på att dra till Kos för att ni tror att det är bra party...DON'T DO IT!!!! Det är en myt!! Kos suger!!! Åldern ligger runt 16-20, det är dyrare än andra öar, massor med fylla, fylla, fylla, inga riktiga klubbar, bara skandinaver... ska jag fortsätta?

Haha.. det var bara ett oskyldigt skämt. :)
Kos är inget jag lockas av..

Aiya Napa verkar det ju komma en del bra dj´s till, men sen får man även en överdos 2-step på köpet..:(

Jag ska till Ibiza även om jag måste simma dit.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement