return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
איזה די ג'יי הכי ריגש אותכם בהופעה חיה שהייתם נוכחים?? (pg. 2)
View this Thread in Original format
§chop¥
יצא לי לשמעו הרבה מפורסמים אבל אותי הכי ריגש היה
Darkraver
בסוף הסנסיישן...

פעם ראשונה (ולא רק לייב) שיצא לי לשמוע מוזיקת הרארדקור ו
Old School & Early Rave.
פשוט תענוג :crazy:
DJentlman
MINISTRY OF SOUND @ DOME
המסיבה הכי טובה בחיים שלי , לפני 3 שנים בסילבסטר בדום של לונדון
אני ועוד 50000 אנשים מפוזרים בין 5 רחבות שונות ואם אני לא טועה היה שם DJ DIABLO ועוד כמה שאני לא זוכר
עלה IN 80POUNDS אבל היה שווה
DvJ
יצא לי לשמוע את טיאסטו בגני תערוכה מסיבה דיי טובה
חוץ משהיה שם מלא מכות.....

אחר כך יצא לי לשמוע את מייק פוש בטיאלוי
אחת המסיבות זאת הייתה
היה קטע חזק שהוא ניגן את ג'אמפ דה נקסט טריין
ואת
Redline משהו של סקוטבונד וסולרסטון
ואיך אפשר לשכוח את סנסטסיהה אויי היה פשוט מדהיםם.......

יצא לי לפני 2 פחות או יותר באיטליה לשמוע
במקרה את בני באנסי הייתי עם בני דודים
במילאנו בדום שם (לא מעודן איזה כנסיה)
ויש שם בחוץ רחבה ענקית אז היה שם מלא אנשים היה איזה אירוע פתוח שם ופתאום איך שהגעתי הוא עלה
כל הסטייל שלו בסטיספקשין ועוד כמה קטעי טכנו ואלקטרו טובים סהכ סט של שעתיים
של מוזיקה איכותית .......


ואיך אפשר שבלי השנה הזאת
נסעתי לאילת בשביל ארמין
היה מסיבה חזקה ביותר
תפסתי ראש + בנות
והיה שם קטע שממש ריגש אותי וחיכתי לו כל המסיבה
היה שארמין ניגן את Eye Wall - Bad Deal
אווייי
אלפיי ערסים קופציםם הסתכלתי אחורה כולם עם הידיים למעלה
זה היה רגע מדהים מבחינתי
סט מושלם של ארמין היה הרבה קהל שנחשף סוףסוף למוזיקה הזאתת......
YoraY
הייתי באומן 17 ת"א עם פול וואן דייק ובי-ם עם מרקו וי




אההה להנות בשיא? תאמת? לא נהנתי בשיא מאף אחד מהם
לצערי....


פול וואן דייק בא פרוגרסיב מדי לטעמי והייתה חרא אווירה כולם זוכרים את מה שהיה עם הדוחק המטורף...

ומרקו וי גם בא בסט
BPM
לא סיפק לי את הסחורה...
evolverx
אחת המסיבות הטובות ביותר שהייתי בחיים שלי...והשנה אני בטראנס אנרגי ואני מתרגש מאוד חח [/QUOTE]


וואלה את נוסע???

גם אני אחי,קנית כבר כרטיס???

נראה לי שאני הולך להיות כל הערב במתחם של ארמדה עם פרי ומרקוס!!!

אני רק חושב על זה ויש לי צמרמורות!!!

אם קנית כרטיס איפה קנית???כי אני הזמנתי מטיקט און ליין
m0sh
וואי כל כך הרבה מסיבות טובות...
אני חושב שהמסיבה הראשונה שהייתי בטייסטו בארץ בגני התערוכה זאת הייתה המסיבה הכי טובה בארץ
עם פאנטם מאנור לפני שאנשים ידעו מה זה בכלל

ובאיביזה של 2004
ארמין בסגירה של אמנזיה...היה מדהים

ב2005
סטיב אנג'לו היה פשוט מדהים
וגם מארקו וי בפתיחה של קרים
היה מטורף
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
וואי כל כך הרבה מסיבות טובות...
אני חושב שהמסיבה הראשונה שהייתי בטייסטו בארץ בגני התערוכה זאת הייתה המסיבה הכי טובה בארץ
עם פאנטם מאנור לפני שאנשים ידעו מה זה בכלל

ובאיביזה של 2004
ארמין בסגירה של אמנזיה...היה מדהים

ב2005
סטיב אנג'לו היה פשוט מדהים
וגם מארקו וי בפתיחה של קרים
היה מטורף


ני קונה מחר כרטיס כדי לשמוע את אנגלו פה
מצפה לזה כמו שמזמן לא ציפיתי למסיבה שהיתה בארץ
מקווה שיהיה טוב
Shahar
וואלה אני אפילו לא יתאמץ ללכת לקנות
לא יודע מה חשבתי שרציתי ללכת לזה חח
נראה לי אני ינצל תזמן לראות הארי פוטר במסך החדש בסלון :D
YO-I
וואו, לא יודע מאיפה להתחיל, כזקן הכותבים כאן אני עוד זכיתי להיות במסיבות הכי מדהימות שהיו באלנבי 58 ובקו מילניום

מסיבה שזכורה לי היטב היא המסיבה שבה ראיתי לראשונה את סאשה, זה היה באוקטופוס כאשר באותו הערב ניגנו בפאצ'ה דיפ דיש וזכורה לי הדילמה שהייתה לאן ללכת
בהיתי בסאשה כמו שלא בהיתי באף אדם אחר מעולם, אני זוכר שהחיוך לא ירד לי מהפנים וכל מי שהסתכל עלי חשב שאני לקחתי משהו

המסיבה של פול אוקנפולד בפאצ'ה ביום העצמאות, עבדתי בכוונה כמאבטח באותה המסיבה ובגלל שהקב"ט היה חבר שלי, הייתי המלווה האישי של אוקנפולד, הייתה מסיבה מדהימה

את טייסטו ראיתי אינספור פעמים, הייתה מסיבה שהוא ניגן בניצנים לפני הרבה שנים כשסירקוליישן חיממו אותו והייתה אווירה מדהימה, למרות המסיבה הזאת, את טייסטו תמיד אהבתי לשמוע באומן 17 הירושלמי, אני לא אשכח את המסיבה באחד החורפים הכי קרים בירושלים אבל כמה שהיה חם בפנים, בכיתי מאושר

עוד שתי מסיבות שהתרגשתי בהן הן המסיבות שראיתי לראשונה את ארמין ואן ביורן ואת פרי קורסטן
את שניהם ראיינתי (בנפרד כמובן) לתוכנית הרדיו שלי ולאחר מכן הייתי איתם על העמדה בכל הערב שבו הם ניגנו, מאז אותו הראיון אני שומר איתם על קשר ובכל פעם כשהם מגיעים אני קופץ לבקר אותם במלון לפני לארוחת צהריים, הרבה בזכות רוני מנקסט שעזר בזמנו לדבר הזה להתקיים
cluBBer
מסיבה הכי מדהימה שזכורה לי כרגע
ארמין בפארק

היו עוד כמה
כמו טיאסטו וסירקוליישן בניצנים בשנת 2000

YoraY
quote:
Originally posted by YO-I
וואו, לא יודע מאיפה להתחיל, כזקן הכותבים כאן אני עוד זכיתי להיות במסיבות הכי מדהימות שהיו באלנבי 58 ובקו מילניום

מסיבה שזכורה לי היטב היא המסיבה שבה ראיתי לראשונה את סאשה, זה היה באוקטופוס כאשר באותו הערב ניגנו בפאצ'ה דיפ דיש וזכורה לי הדילמה שהייתה לאן ללכת
בהיתי בסאשה כמו שלא בהיתי באף אדם אחר מעולם, אני זוכר שהחיוך לא ירד לי מהפנים וכל מי שהסתכל עלי חשב שאני לקחתי משהו

המסיבה של פול אוקנפולד בפאצ'ה ביום העצמאות, עבדתי בכוונה כמאבטח באותה המסיבה ובגלל שהקב"ט היה חבר שלי, הייתי המלווה האישי של אוקנפולד, הייתה מסיבה מדהימה

את טייסטו ראיתי אינספור פעמים, הייתה מסיבה שהוא ניגן בניצנים לפני הרבה שנים כשסירקוליישן חיממו אותו והייתה אווירה מדהימה, למרות המסיבה הזאת, את טייסטו תמיד אהבתי לשמוע באומן 17 הירושלמי, אני לא אשכח את המסיבה באחד החורפים הכי קרים בירושלים אבל כמה שהיה חם בפנים, בכיתי מאושר

עוד שתי מסיבות שהתרגשתי בהן הן המסיבות שראיתי לראשונה את ארמין ואן ביורן ואת פרי קורסטן
את שניהם ראיינתי (בנפרד כמובן) לתוכנית הרדיו שלי ולאחר מכן הייתי איתם על העמדה בכל הערב שבו הם ניגנו, מאז אותו הראיון אני שומר איתם על קשר ובכל פעם כשהם מגיעים אני קופץ לבקר אותם במלון לפני לארוחת צהריים, הרבה בזכות רוני מנקסט שעזר בזמנו לדבר הזה להתקיים





האאאאאא......






קומבינות האאא??......סתם, כבוד אחי...
Koby
הכי ריגש אותי...מרקוס שולץ במסיבה הראשונה שלו בארץ אי פעם..התחיל ממש חרא עם פיגוע בסטייג' וספק אם המסיבה תתקיים בגלל זה..בסופו של דבר..
טי ל וי 2:15 בלילה..מרקוס שולץ עולה לעמדה ופותח עם
Probspot - Blueberry
שעחריו מגיע הסט הכי טוב ששמעתי אי פעם במסיבה..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement