|
פרוג, הפקה שלי...תגידו מה דעתכם
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
טוב האייכות סאונד לא בשחקים, וזה קטע לפני איזה חצי שנה
ניסיתי לעשות רמיקס קטע של מרט...ויצא איזה משהו לא קשור בשיט
כל מקרה אם בא לכם אז תשמעו
untitled123456(192)demo3mins.mp3 |
|
|
| -AP- |
| נשמע נחמד. אתה עוד עובד על זה? |
|
|
| omergunr |
הורדתי אבל זה עושה לי שגיאה במידה פלייר
:[ |
|
|
| YoraY |
| אני אומר הידרוייד רמיקס! |
|
|
| DvJ |
נחמד מאוד...
תנסה לשפר אתזה יכול לצאת לך מזה קטע יפה דווקא
עם איזה תוכנה אתה עובד? |
|
|
| Koby |
מעולהה!
הייתי משנה כמה סמפלים , שמתאימים יותר לפסיי מאשר לפרוג..
והאפקט בסוף מיותר לדעתי ולא מקצועיי..חוץ מזה..אהבתי מאוד..תעשה אם זה משהו..יש פוטנציאל לחתימה...
בקרוב אני שם את שלי:) |
|
|
| coby |
למה האפקט בסוף מגניב, הוא מוסיף
אני לא יכול ממש להגיב כי אני לא מתחבר לפרוג כל כך, אבל נשמע כאילו כל האלמנטים של פרוג נמצאים ( מה יש לכולם מהסאונד פעמונים הזה
( |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by coby
למה האפקט בסוף מגניב, הוא מוסיף
אני לא יכול ממש להגיב כי אני לא מתחבר לפרוג כל כך, אבל נשמע כאילו כל האלמנטים של פרוג נמצאים ( מה יש לכולם מהסאונד פעמונים הזה
( |
חחחחחח סאונד פעמונים... :>
זה אחד הדברים שאני לא אוהב בסיגנון הזה, כל האווירה הפנטאזית הזאת ממש לי בשבילי..
בכל אופן טראק נחמד - יש לי הרגשה שהייתי שומר דבר כזה אצלי |
|
|
|
|