return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
פרוג, הפקה שלי...תגידו מה דעתכם
View this Thread in Original format
DJ-Kreing^^
טוב האייכות סאונד לא בשחקים, וזה קטע לפני איזה חצי שנה
ניסיתי לעשות רמיקס קטע של מרט...ויצא איזה משהו לא קשור בשיט

כל מקרה אם בא לכם אז תשמעו

untitled123456(192)demo3mins.mp3
-AP-
נשמע נחמד. אתה עוד עובד על זה?
omergunr
הורדתי אבל זה עושה לי שגיאה במידה פלייר
:[
YoraY
אני אומר הידרוייד רמיקס!
DvJ
נחמד מאוד...
תנסה לשפר אתזה יכול לצאת לך מזה קטע יפה דווקא
עם איזה תוכנה אתה עובד?
Koby
מעולהה!
הייתי משנה כמה סמפלים , שמתאימים יותר לפסיי מאשר לפרוג..
והאפקט בסוף מיותר לדעתי ולא מקצועיי..חוץ מזה..אהבתי מאוד..תעשה אם זה משהו..יש פוטנציאל לחתימה...
בקרוב אני שם את שלי:)
coby
למה האפקט בסוף מגניב, הוא מוסיף

אני לא יכול ממש להגיב כי אני לא מתחבר לפרוג כל כך, אבל נשמע כאילו כל האלמנטים של פרוג נמצאים ( מה יש לכולם מהסאונד פעמונים הזה
(
YoraY
quote:
Originally posted by coby
למה האפקט בסוף מגניב, הוא מוסיף

אני לא יכול ממש להגיב כי אני לא מתחבר לפרוג כל כך, אבל נשמע כאילו כל האלמנטים של פרוג נמצאים ( מה יש לכולם מהסאונד פעמונים הזה
(





חחחחחח סאונד פעמונים... :>

זה אחד הדברים שאני לא אוהב בסיגנון הזה, כל האווירה הפנטאזית הזאת ממש לי בשבילי..

בכל אופן טראק נחמד - יש לי הרגשה שהייתי שומר דבר כזה אצלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement