|
[14-01-2006] Millermixx, The Matrix, Nijmegen
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
Sound of Jochen Miller and friends!
DATE : 14-1-2006
SPECIAL DJ : Jochen Miller, Cosmic Gate
SPECIAL GUEST DJ : Jean, Rank 1
ENTRANCE : € 10,- (at the door)
DOORS OPEN : 22.00 till 05.00
www.matrixx.nl
ik denk dat ik hier maar eens ga kijken... Matrixx moet er toch een keer van komen....
:nervous: :nervous: |
|
|
| eieregooie |
| Mwa... beter dan dat t vol is... LEF daaro viel nogal tegen... |
|
|
| Mindphaser |
hmmm jean ook derbij ja... effe kijken hoe lang het duurt voordat jp hier weer rond spamt :toocool:
maarreh idd een leuke lineup voor weinig geld plus lekker dichtbij huis... denk dat ik ook van de partij ben. |
|
|
| @win |
| Cosmic Gate is de laatste tijd wel goed te pruimen, maar de rest... |
|
|
| jp |
Jean is goed te doen, die doet alleen raar op grote feesten omdat daar meer kleine meisjes komen
Bossi & co kunnen aardig zagen, erg leuk
Rank 1 en die JM kunnen het dak op. Ik geef het 50% kans :) |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
maarreh idd een leuke lineup voor weinig geld plus lekker dichtbij huis... denk dat ik ook van de partij ben. |
my thoughts exactly! daar kan je je geen buil aan vallen. :D
en jp? 50 % wat? |
|
|
| jp |
| 50% kans dat de oversteek gemaakt wordt |
|
|
| Muppy |
| dit zou best eens een leuke optie kunnen zijn ja!:D |
|
|
| jp |
| Je zal net zien dat er 25 meter zicht is en een pak hagel van hier tot Tokyo gaat vallen. En dan is Nimwegen een heel eind... |
|
|
| Mindphaser |
ach ja.. vertrek je een uurtje eerder.... of je komt een uurtje later... :D
vannacht vanaf a'dam naar achter Arnhem was ook niet tof.. snelwegen achter utrecht waren beroerd en dan nog maar niet te spreken over de niet snelwegen.. heb er wel een uurtje of 2.5 over gedaan ja, maar wel een hele leuke tijd gehad :toocool:
on topic.. woon gelukkig maar een min of 20 van n'gem vandaan.. een keertje niet 1.5 uur hoeven te rijden is best relaxed!
heb alleen geen zin om er vanaf 22:00 uur bij te zijn.. zul je zien dat het rond 00:00 vol zit.. hope not |
|
|
| Mindphaser |
| quote: | Originally posted by jp
Je zal net zien dat er 25 meter zicht is en een pak hagel van hier tot Tokyo gaat vallen. En dan is Nimwegen een heel eind... |
ps, je hebt tegenwoordig van die hagel kanonnen he... schiet je warme lucht de luch in waardoor de hagel omgetoverd wordt in regen... misschien kun je zo'n ding op je slee zetten? :toothless |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
ach ja.. vertrek je een uurtje eerder.... of je komt een uurtje later... :D
vannacht vanaf a'dam naar achter Arnhem was ook niet tof.. snelwegen achter utrecht waren beroerd en dan nog maar niet te spreken over de niet snelwegen.. heb er wel een uurtje of 2.5 over gedaan ja, maar wel een hele leuke tijd gehad :toocool:
on topic.. woon gelukkig maar een min of 20 van n'gem vandaan.. een keertje niet 1.5 uur hoeven te rijden is best relaxed!
heb alleen geen zin om er vanaf 22:00 uur bij te zijn.. zul je zien dat het rond 00:00 vol zit.. hope not |
niet van de dijk geflikkerd?? |
|
|
|
|