|
Behöver låttips
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| Hörde Vibrasphere - Manzanilla för första gången i ett set av Rebel9. Är det nån som har tips på liknande låtar? Tycker den är riktigt bra nämligen :) |
|
|
| Jeremy H |
Manzanilla är sjukt mysig! :)
Är det nåt speciellt i låten du är ute efter, tex gitarren? Eller bara allmänt? Andra låtar av Vibrasphere är annars ett hett tips om du inte redan listat ut det :p |
|
|
| RebeL9 |
kolla in Vibrasphere - San Pedro (Low Sky mix). samma stuk som Manzanilla.
Sen kan jag rekommendera Healer (2 album), Matenda (2 album), Galaxy (1 album).
slutligen: glöm inte den otroligt heta Vibrasphere - Manzanilla (Jaïa remix) |
|
|
| Kamelen |
| Vibrasphere - San Pedro .. originalet är bättre än remixen.. imo.. en jävligt underskattad låt är Deedrah - Purple Unicorn.. inte exakt samma stuk men chillad och nice.. |
|
|
| gurra |
| tips: Entheogenic - Pagan Dream Machine (Vibrasphere Remix) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Är det nåt speciellt i låten du är ute efter, tex gitarren? Eller bara allmänt? |
Vet inte faktiskt! Den har "nånting" bara :)
Tack för alla tips, har lite att undersöka nu :) |
|
|
|
|