return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Behöver låttips
View this Thread in Original format
reveal
Hörde Vibrasphere - Manzanilla för första gången i ett set av Rebel9. Är det nån som har tips på liknande låtar? Tycker den är riktigt bra nämligen :)
Jeremy H
Manzanilla är sjukt mysig! :)
Är det nåt speciellt i låten du är ute efter, tex gitarren? Eller bara allmänt? Andra låtar av Vibrasphere är annars ett hett tips om du inte redan listat ut det :p
RebeL9
kolla in Vibrasphere - San Pedro (Low Sky mix). samma stuk som Manzanilla.
Sen kan jag rekommendera Healer (2 album), Matenda (2 album), Galaxy (1 album).

slutligen: glöm inte den otroligt heta Vibrasphere - Manzanilla (Jaïa remix)
Kamelen
Vibrasphere - San Pedro .. originalet är bättre än remixen.. imo.. en jävligt underskattad låt är Deedrah - Purple Unicorn.. inte exakt samma stuk men chillad och nice..
gurra
tips: Entheogenic - Pagan Dream Machine (Vibrasphere Remix)
reveal
quote:
Originally posted by Jeremy H
Är det nåt speciellt i låten du är ute efter, tex gitarren? Eller bara allmänt?


Vet inte faktiskt! Den har "nånting" bara :)


Tack för alla tips, har lite att undersöka nu :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement