return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אתם חייבים לשמוע את זה
View this Thread in Original format
NeMeSiS1234
טוב אז ככה למי שאין את הטראק הבא שאני הולך לדבר עליו אז דבר ראשון שיוריד אותו וישמע אותו ואחר כך יקרא את מה שאני הולך לרשום פה

טוב אז ככה מי ששמע את הטראק
Vanox & Scandle-The Prime Suspect (Whitelabel)
ולא שם לב כמו שאני לא שמתי לב עד להיום, אז הקטע
vocal
שם הוא של ג'ורג' וו בוש שמדבר על הדבר הנורא שהתרחש ב-11 בספטמבר (אני מאוד מקווה שאתם יודעים מה קרה ב-11 בספטמבר) ...יותר נכון הווקל שם זה הנאום שהוא עשה לעיתונות על מה שהולך לקרות בעולם כנגד הטרור...בקיצור קיבלתי צמרמורת כשהבנתי את זה ... תשמעו ותגיבו
:eyes: :eyes: :eyes:
Hell_Copter
נראה לי אני יודע על מה אתה מדבר
אם אני לא טועה היה את זה בבלקוני יום שישי
שומעים גם אחרי הנאום
Bin Laden
או משהו כזה נכון!?
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נראה לי אני יודע על מה אתה מדבר
אם אני לא טועה היה את זה בבלקוני יום שישי
שומעים גם אחרי הנאום
Bin Laden
או משהו כזה נכון!?

לא שאני שמעתי אבל אתה כנראה מבין למה אני מתכוון
איזה צמרמורת זה העביר בי כשהבנתי את זה
Hell_Copter
ת'אמת... אם זה מה שאניחושב
אז לא כל כך
למה בהתחלה שמענו כל מיני דיבורים
ואז היה פאק בין לאדן
ושאני וחבר שלי קלטנו מה אומרים שם נקרענו מצחוק
ואז חזרו על הנאום נראה לי
MoSH_MaN
מה קרה ב11 בספטמבר?


סתם

שאלה רטורית
Hell_Copter
איך מאכילים תאומים...

אווירון
:D


כמה מזלות יש??

11...
התאומים כבר לא איתנו
:D
NeMeSiS1234
אני רואה שממש לא איכפת לכם ממה שקרה אז
Dj Moriano
מה אתה רוצה שנעשה מלא פוסטים על סמיילים עצובים???

צוחקים קצת מה קרה???!!!
eXeTik
מדברים על הנושא...
יצאו גם פול טראקים כמו
the Taliban
וכאלה בזמן האחרון...

הטראנס נלחם בטרור!
:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
מדברים על הנושא...
יצאו גם פול טראקים כמו
the Taliban
וכאלה בזמן האחרון...

הטראנס נלחם בטרור!
:D


אז יכול להיות שזה הטראק ששמעתי...
תברר עם חבר שלך
דיג'יי אסף
הוא זה ששם את זה

eXeTik
מדברים על הנושא...
יצאו גם פול טראקים כמו
the Taliban
וכאלה בזמן האחרון...

הטראנס נלחם בטרור!
:D
Hell_Copter
סעמק על הבאג הזה שלא מעלה את הפוסט למעלה!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement