|
TOP 2005: charts... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by deefje
Pryda - Aftermath :stongue: :stongue: :stongue:
|
:conf:
PS: die yearmixen zijn echt representief van al wa goe was in 2005 ja :stongue: :stongue: |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Phortastic
kan ik be-amen ;) |
gade deze avond? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
yes the level the level, i ganow enanowina bebble ! |
ROFL :haha: |
|
|
| deefje |
| quote: | Originally posted by Phortastic
:conf:
PS: die yearmixen zijn echt representief van al wa goe was in 2005 ja :stongue: :stongue: |
Da zal voor iedereen anders zijn, voor mij allesinds voor een groot stuk wel, kheb al is een uitspraak gelezen van u over het "gemiddelde asot publiek", kzal der dus ma nie verder op ingaan, want kzou hier ook uitspraken kunne doen over de playlists die hier verschijnen.
Anyway Pryda - Aftermath, vette plaat.
Greetz
deefje |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by deefje
Anyway Pryda - Aftermath, vette plaat.
|
nu snap ik uw smiley uit de vorige post helemaal niet meer :D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by pooley
gade deze avond? |
nah, sparen voor oudejaar :o |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by Antony
:crazy:
(zijde gij diene ref ni? ;) kgeloof da ge mij al wel is paar keer gefloten hebt, Mercurius) |
yes, possible. ma nu ni meer, zit nu in landelijke afdeling. Speelt de Woody nog bij mercurius ? |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by pooley
Illi, the level dude :)
da ge da ni wist
Electro, house & groove served by Chrisse & David
Of de kleine zaal in de Reflex
Of klein zaaltje in de Versuz
Of in Space (maar da zal meer wat prog. getint zijn)
Of in Barabar
|
Het is allemaal een eindje rijden voor mij. Maar in Illsuion zal ik wel eens geraken. Een nachtje Illusion+La Rocca:crazy: |
|
|
| Phortastic |
| reflex club is idd ook goed :) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by TOR
yes the level the level, i ganow enanowina bebble ! |
:wtf: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by TOR
yes the level the level, i ganow enanowina bebble ! |
Man man. :D |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
yes, possible. ma nu ni meer, zit nu in landelijke afdeling. Speelt de Woody nog bij mercurius ? |
tuurlijk, woody is al enkele jaren mijn ploegmaatje he :p wij hebben het nu wa moeilijk in 1ste prov. ma basketwereldje is klein, zal u wel is tegekomen en goeiendag zegge... hehe |
|
|
|
|