return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 
TOP 2005: charts... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Phortastic
quote:
Originally posted by deefje
Pryda - Aftermath :stongue: :stongue: :stongue:




:conf:

PS: die yearmixen zijn echt representief van al wa goe was in 2005 ja :stongue: :stongue:
pooley
quote:
Originally posted by Phortastic
kan ik be-amen ;)


gade deze avond?
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR
yes the level the level, i ganow enanowina bebble !

ROFL :haha:
deefje
quote:
Originally posted by Phortastic
:conf:

PS: die yearmixen zijn echt representief van al wa goe was in 2005 ja :stongue: :stongue:


Da zal voor iedereen anders zijn, voor mij allesinds voor een groot stuk wel, kheb al is een uitspraak gelezen van u over het "gemiddelde asot publiek", kzal der dus ma nie verder op ingaan, want kzou hier ook uitspraken kunne doen over de playlists die hier verschijnen.

Anyway Pryda - Aftermath, vette plaat.

Greetz
deefje
Phortastic
quote:
Originally posted by deefje

Anyway Pryda - Aftermath, vette plaat.



nu snap ik uw smiley uit de vorige post helemaal niet meer :D
Phortastic
quote:
Originally posted by pooley
gade deze avond?


nah, sparen voor oudejaar :o
1Million$shot
quote:
Originally posted by Antony
:crazy:

(zijde gij diene ref ni? ;) kgeloof da ge mij al wel is paar keer gefloten hebt, Mercurius)


yes, possible. ma nu ni meer, zit nu in landelijke afdeling. Speelt de Woody nog bij mercurius ?
FUSyke
quote:
Originally posted by pooley
Illi, the level dude :)
da ge da ni wist
Electro, house & groove served by Chrisse & David

Of de kleine zaal in de Reflex

Of klein zaaltje in de Versuz

Of in Space (maar da zal meer wat prog. getint zijn)

Of in Barabar


Het is allemaal een eindje rijden voor mij. Maar in Illsuion zal ik wel eens geraken. Een nachtje Illusion+La Rocca:crazy:
Phortastic
reflex club is idd ook goed :)
Bertn
quote:
Originally posted by TOR
yes the level the level, i ganow enanowina bebble !



:wtf:

Real
quote:
Originally posted by TOR
yes the level the level, i ganow enanowina bebble !

Man man. :D
Antony
quote:
Originally posted by 1Million$shot
yes, possible. ma nu ni meer, zit nu in landelijke afdeling. Speelt de Woody nog bij mercurius ?


tuurlijk, woody is al enkele jaren mijn ploegmaatje he :p wij hebben het nu wa moeilijk in 1ste prov. ma basketwereldje is klein, zal u wel is tegekomen en goeiendag zegge... hehe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement