|
Questions about Eurorail travel (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
ROFL!!!
and that's only on a weekday.
you should hitchike. (especially through belgium is really recommended if you're under 20) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
you should hitchike. (especially through belgium is really recommended if you're under 20) |
Only if you are a girl. Under 20 boys are usually picked up by dutch guys like NW. |
|
|
| Unique2701 |
nog op tijd :D
Ei's computer is gecrashed |
|
|
| eieregooie |
| Neej, ei was even een dag stuq :toothless |
|
|
| jp |
| Ei, je vergeet 'm te klozen |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Only if you are a girl. Under 20 boys are usually picked up by dutch guys like NW. |
NOOO You stupid belg. :o I only pick up boys under 14 and girls above 18.
Ei is inderdaad een beetje de weg kwijt. :p Dit is al de tweede thread in een week die hij vergeet te closen. Ei, is er iets aan d ehand :p? Je zit toch niet met je gedachte bij MIJN AURELIE HUH!?:whip: |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Neej, ei was even een dag stuq :toothless |
hehe, nu nog steeds he?
Ook goeiemorguh!
geeft niet hoor, zo weekend :D |
|
|
| BaRTeZ |
oeh ik ben nog op tijd zie ik !
bartez +1 :o |
|
|
| ZZandirt |
click HERE
moron! |
|
|
| New Wave |
| You also can PM Eieregooie! he knows a lot! Just PM him a couple times...! Hope he can help you out! |
|
|
| BaRTeZ |
| je kunt vanavond trouwens maar beter niet met de trein gaan, maar dat terzijde |
|
|
| eieregooie |
| ik ben het niet vergeten hoor... maar ta was zo fakking traag, ik had geen zin meer erop te wachten na 5 keer proberen... |
|
|
|
|