|
SlamFm Yaarmix
|
View this Thread in Original format
| §chop„ |
hey,
I'm a big fan of this radio station and I've heard that they planning to play the 2005 yaarmix. But because I don't understand Dutch and their website is totally f*cked up, can someone please write when this will happened ?
thx :toocool: |
|
|
| ZZandirt |
either tonite ore tmw nite....
1. zzandirt |
|
|
| New Wave |
1. Zzandirt
2. New wave
is de tweede rollcall van vandaag.
Vind dat we het volgend jaar de B4TL roll call top 10 moeten bijhouden. |
|
|
| jp |
0. jp
1. Zzandirt
2. New wave
Please use the 'Ask your questions about Dutch radio, television and porn movies here' thread |
|
|
| Unique2701 |
0. Uniek
1. Unique
2. Unique2701 |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by New Wave
1. Zzandirt
2. New wave
is de tweede rollcall van vandaag.
Vind dat we het volgend jaar de B4TL roll call top 10 moeten bijhouden. |
Da's nie eerlijk he... Dat kan ik nooit winnen :( |
|
|
|
|