|
'uw mamma' moppen
|
View this Thread in Original format
| Cyrax |
hey iedereen
ik vroeg me af of we niet een 'uw mamma' moppenthread konden houden.
je kent ze wel
'uw mamma is zo dik dat ze groepskorting krijgt in de bioscoop'
:-)
greetz |
|
|
| WTB |
Ik heb weleens van "Yo mamma" grappen gehoord maar "uw mamma". Haha, ik denk dat ze dat alleen in België zeggen. Maar ja, ik woon dan ook helemaal in het noorden van Nederland dus misschien in Brabant...?
Als je geïnteresseerd bent in "Yo Mamma" grappen moet je maar even de search optie van deze site gebruiken want in het Chill Out Forum is daar weleens een thread aan gewijd.
WTB. |
|
|
| TimeportE |
| als je een aantal goede "Yo Mama" grappen wilt horen moet je naar Remember the Titans kijken, trouwens ook nog eens een hele goede film!! en ook the nutty professor heeft een aantal erg goede.. :):) |
|
|
| Kamaya |
Ja! Remember the titans is een goeie film!!!
En uw mamma komt volgens mij idd echt alleen uit belgie (ikzelf kom v/d Randstad) en in brabant zeggen ze het ook niet. Dus, is uw mamma niet iets voor een nieuwe belgen afdeling ofzo? Misschien dat je ergens een moppenforum kunt vinden :)
BTW 'Yo Mama' zijn errruug lachen moppen en idd kijk ff Remember the titans voor een paar goeie: o.a. 'piggy-back-ride'.
maar goed. Als jij nog een paar 'uw mamma' moppen weet, brand los!
De groeten, Kamaya. |
|
|
| Optimus Trance |
UW MOEDER?????:p:stongue:
JE MOEDER BEDOEL JE!!!!!!:D:D:D
Je moeder is zo groot, ze heeft dr eigen postcode |
|
|
| Ruben_Dubbink |
uw mama grappen? nog nooit van gehoord,
(ik ken wel belgenmoppen :D j/k!!!!)
Daar zullen we maar niet over beginnen....(of toch ;) )
GreetZ RubDub |
|
|
| Henkie_henk |
LoLL
ja t word stukken kwetsender als je heel beleefd "u" zegt lol(z0r)
netzoiets als dit
KolkieWolkie jij afschuwelijke jongen
Brrrrr
k heb nie echt belgenmopje bij de hand.. iig nie een originele.. jammer weer.. gemiste kans.. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
LoLL
netzoiets als dit
KolkieWolkie jij afschuwelijke jongen
Brrrrr
|
wtf, wanneer was dit nou weer op de IRC???? moet volgens mij gisteravond NADAT ik weg ben gegaan uit de IRC geweest zijn, en dan mij nog een beetje lopen en :D :D :D :D
dit ga ik onthouden chicane!!! vanavond ofzo wordt het weer KICKEN!
greetz kolkiewolkie |
|
|
| Henkie_henk |
| haha gelukkig snap je der wel nix van he :p |
|
|
| Optimus Trance |
| Hahahahaha Henkie_hoerrrrrr gheehehe:D:D:D |
|
|
| Henkie_henk |
jonge dat irc hiero werkt nie op die schoolcomputers gebruik make van hun snelle servers met uppen werkt ook al niet.. onderling ist godse snel maar gewoon uppe naar iets.. bah..
kutschool |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
kutschool |
Windesheim toevallig?? :D
klinkt me behoorlijk bekend in de oren die negativiteit :)
Have fun out there (zal altijd beter zijn dan hier tentamens te leren :mad: )
GreetZ RubDub |
|
|
|
|