|
Trance droomjob (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
| Compilatie cds samenstellen :eyes: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Voor mij: naast een goeie producer zitten in zijn studio, met een koptelefoontje op mijn hoofd, meeluisteren met de producer terwijl hij een tune maakt en op regelmatige tijdstippen zeggen "Doet da ne keer anders"; oe dikwijls gebeurt het nie dat je een monstertune beluistert en zegt bijna perfect, maar jammer dat bv. dit stuk niet méér voorkomt of dat daar geen extra geluid tussengedraaid is.
Moet de max zijn.
Of demo's beoordelen, fak ik zou da graag doen; en pro-actief talent gaan opzoeken die met unsigned prachtige tunes staan. :cool:
Of een dagelijkse stapel promo's doorworstelen en de beste selecteren voor een grote DJ; lijkt me ook wel te zalig.
't Is eens wat anders dan Tiësto willen zijn. |
Jammer dat dit geen realistische banen zijn :toothless |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Voor evenementen te organiseren bestaat er een speciale hoge school opleiding in Mechelen. |
vdab kunt ge dat ook doen, als ik me niet vergis |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Jammer dat dit geen realistische banen zijn :toothless |
Haha, ja. Maar eigenlijk zou ik ze al gratis willen doen :D |
|
|
| Antony |
| precies niemand die voor wereldbekendheid gaat :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Antony
precies niemand die voor wereldbekendheid gaat :p |
anders gij he :D :haha: |
|
|
| Antony |
nee kweni, viel mij gewoon op... almaal zo kleinschalig platenlabel ofzo van die dingen. niemand die Paul van Dyk van de nummer 1 afwil en Tiesto zen 3 op rij wil verpulverren :p
zoiets ga ik ni zeggen want ik mix ni... |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Antony
niemand die Paul van Dyk van de nummer 1 afwil en Tiesto zen 3 op rij wil verpulverren :p
|
Ik zou het zelfs ni willen. Als ge nagaat hoeveel tijd die op een vliegtuig zitten en onderweg zijn, en amper nog vrije tijd hebben. Lijkt mij wel wat te veel van't goede :) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
idd, trance feestjes/evenementen organiseren leukt mij echt super. Wil ik vroeg of laat toch zeker eens doen :)
edit: kheb toch eens opgezocht en er is idd zo 'n opleiding in mechelen, maar dat is zo'n bachelor- na bachelor jaar. Gaan we ons met z'n allen inschrijven? :) |
Iemand die wat meer uitleg kan geven over die bachelor opleidingen? Moet je bijvoorbeeld aan specifieke voorwaarden voldoen om dit te kunnen volgen? Ik studeer dit jaar af als a2 verpleegkundige; zou ik dit dan zomaar kunnen volgen? Ik ben niet echt thuis in al die opleidingen enzo. |
|
|
| Kaidreas |
^ik denk niet dat ge voor zo'n opleiding iets speciaals moet kunnen ofzo ze.
ik vraag me enkel af of je wel echt iets kan bereiken met dit te doen.
mja mss personeelsfeestjes organiseren op grotere bedrijven?
anyways dat is hetgene wat ik ervan denk. |
|
|
| FUSyke |
| Mijn bedoeling zou zijn om wat meer kennis op te doen ivm bepaalde zaken. Om dan later wat grotere fuiven/events te organiseren. Dit kan je eigenlijk ook leren in de praktijk. |
|
|
| eieregooie |
Ik zou wel wereldbekend willen worden... Ala PVD bvb lijkt me best gaaf... Dan maar veel vliegen. Het popster imago van Tiesto gaat me net iets te ver vrees ik... Ik vrees dat ik op den duur fans zou gaan uitkafferen ofzo :toothless
Maar met veel minder zou ik ook al dik tevreden zijn hoor :p |
|
|
|
|