|
Het enige echte onvervalste super de luxe onnavolgbare gelukkig nieuwjaar topic 2006 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| 'n Gelukkig nieuwjaar met veel feestjes toegewenst ;) |
|
|
| Muppy |
| mop mop zo lekker in het plaatselijke wiel ff een duik nemen:D |
|
|
| HardKiller |
| De beste wensen! :D |
|
|
| BaRTeZ |
| gelukkig nieuwjaar allen :) |
|
|
| Frenkieee |
| Beste wensen aan U allen. |
|
|
| Loraine |
| Iedreen hier op de beste wensen voor 2006 ! |
|
|
| ZZandirt |
2006????
kuuuhuut......wacheffe
waar is 2005...??? was het gister niet 1998????
anyway: dat ieder mag krijgen wat ie wil in dit jaar (tel kwijt) |
|
|
| basvh |
iedereen gelukkig nieuwjaar!!!!
NYE in de Now&Wow was erg geslaagd!!!!! |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by robin
t beste he |
Charming :D
Hoe is het, ouwe pik! |
|
|
|
|