|
Happy New Year 2-0-0-6 ! ! ! ! !
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
שנה חדשה טובה לכל הפורום!!!!!!!!!!!!!
שנה של הגשמת חלומות
שנה של פיתוח
שנה של הצלחה
שנה של התקדמות
שנה של בניה
שנה של עבודה
שנה של שיתוף פעולה
שנה של הדדיות
שנה של עשיה
שנה של הפתעות
שנה של איחוד
שנה של שינוי לטובה
שנה של אהבה
זאת השנה שלי.....
תרגישו חופשי להוסיף
edit:
להתראות בשבוע הבא! אני הולך לצבא |
|
|
| Segev |
שנה טובה חברה ואני חייב להוסיף משהו חשוב מאוד לרשימה
שנה של הרבה קטעים חדשים וטובים ושארמין יקח השנה את המקום הראשון :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
שנה של כניסה שלי לעולם יצירת המוזיקה
שנה של המשך ההתמקצעות שלי כדי גיי
שנה של מסיבות טובות בארץ
שנה של חזרה אולי של הטראנס לארצנו בתקווה לליין שיעמוד בראשו מישהו שיוכל להשקיע בלהביא לפחות אחת לחודש מישהו מחו"ל
והכי חשוב
שנה שכולנו נוכל להסתכל עליה כשהיא תגמר ולחייך חיוך רחב ולא משנה למה |
|
|
| KrazyDJs |
| שנה של להנות מהחיים, זה הדבר הכי חשוב שיש...:toothless |
|
|
| omergunr |
שנה שלחיות כמו שצריך כמו בנאדם :|
מחר יומהולדת :D :D :D :D |
|
|
| cluBBer |
HAPPY NEW YEAR
&
שנה של זיונים לכולם |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by cluBBer
HAPPY NEW YEAR
&
שנה של זיונים לכולם |
+1
שנה טובה אנשים..
חזרתי לישון. |
|
|
| DjChook |
שנה של השתנות ללא גבולות אנשים
אוהב אתכם |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| שנה של קבלת רישיון :toocool: |
|
|
| TTman |
PEACE, LOVE & PROGRESSIVE TRANCE !!!!
שנה מוצלחת בכולם |
|
|
|
|