return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Happy New Year 2-0-0-6 ! ! ! ! !
View this Thread in Original format
YoraY
שנה חדשה טובה לכל הפורום!!!!!!!!!!!!!



שנה של הגשמת חלומות
שנה של פיתוח
שנה של הצלחה
שנה של התקדמות
שנה של בניה
שנה של עבודה
שנה של שיתוף פעולה
שנה של הדדיות
שנה של עשיה
שנה של הפתעות
שנה של איחוד
שנה של שינוי לטובה
שנה של אהבה



זאת השנה שלי.....


תרגישו חופשי להוסיף





edit:
להתראות בשבוע הבא! אני הולך לצבא
Segev
שנה טובה חברה ואני חייב להוסיף משהו חשוב מאוד לרשימה

שנה של הרבה קטעים חדשים וטובים ושארמין יקח השנה את המקום הראשון :D
Glenn-Holmes
שנה של כניסה שלי לעולם יצירת המוזיקה
שנה של המשך ההתמקצעות שלי כדי גיי
שנה של מסיבות טובות בארץ
שנה של חזרה אולי של הטראנס לארצנו בתקווה לליין שיעמוד בראשו מישהו שיוכל להשקיע בלהביא לפחות אחת לחודש מישהו מחו"ל
והכי חשוב
שנה שכולנו נוכל להסתכל עליה כשהיא תגמר ולחייך חיוך רחב ולא משנה למה
KrazyDJs
שנה של להנות מהחיים, זה הדבר הכי חשוב שיש...:toothless
omergunr
שנה שלחיות כמו שצריך כמו בנאדם :|

מחר יומהולדת :D :D :D :D
cluBBer
HAPPY NEW YEAR
&

שנה של זיונים לכולם
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by cluBBer
HAPPY NEW YEAR
&

שנה של זיונים לכולם

+1
שנה טובה אנשים..
חזרתי לישון.
ROBERTO
שנה טובה לכולנו
DjChook
שנה של השתנות ללא גבולות אנשים

אוהב אתכם
Dj Alex (ISR)
שנה של קבלת רישיון :toocool:

TTman
PEACE, LOVE & PROGRESSIVE TRANCE !!!!

שנה מוצלחת בכולם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement