|
Chelsea to loan Maniche from Dinamo Moscow?
|
View this Thread in Original format
| paranoik0 |
http://www.abola.pt/nnh/index.asp?o...ia=94518&tema=2
| quote: | Maniche: mais um passo a caminho do Chelsea
Maniche está a um passo de assinar pelo Chelsea a título de empréstimo e cedido pelo Dínamo de Moscovo, clube a que o português se encontra ligado por força de um contrato ainda em vigor.
«As conversações continuaram esta sexta-feira e atingimos a fase final das negociações. É de facto possível que o jogador passe a representar o Chelsea a título de empréstimo», declarou hoje o director desportivo do Dínamo de Moscovo, Boris Ignatiev. |
makes sense since they'd only want him to replace Essien during the African Cup of Nations but still.. :wtf:
feel free to have fun with an automatic translator |
|
|
| Chang monkey |
| yes he will be good cover, a loan deal sounds good as the ghanans didnt want essien flying back and worth on privet jet. |
|
|
| Ian |
| I think it's a bit of an exploit on the loan system to be honest. Loans are good for either young players to get experience, or people to join for a full season (eg diouf to us) with a view to a permanent deal, this looks more like a deal of convenience to a club who don't really need to be using this system |
|
|
|
|