|
פלאפון :@
|
View this Thread in Original format
| omergunr |
היי X:
אני לא מבין כלום בפלאפונים ואני בקושי משתמש במה שיש לי.. יש איזה דיל לאבא שלי
NOKIA 6680
20 שקל לחודש..
יענו זה בשיבלי..
פלאפון טוב? שווה משהו?
יש למישהו פה את הפלאפון הזה שיכול להגיד לי עם הוא שווה משהו..
:@
תודה מראש |
|
|
| KrazyDJs |
לא יודע מה בנוגע למחיר..אבל זה נראה פלא לפנים...
כל מה שנוקיה ככה או ככה יהיה טוב אז אל תדאג בנוגע לאיכות...
אם אתה לא צריך יותר מידי שטויות הייתי מחפש משהו יותר זול ופחות מצועצע, אבל שוב - זה נראה סבבה |
|
|
| omergunr |
20 שקל לחודש..
אבל השאלה עם המכיר עצמו טוב..
יש לי חברים דור שלישי משחקים מצלמות אמ פי בלאגנים והכל כל יומיים אצל החברה כי יש בעיה חדשה...
השאלה עם המכשיר עצמו שווה משהו :@ |
|
|
| Glenn-Holmes |
כמו שאמר כבר אליאור
אין בכלל ספק שנוקיה היא פיוניר של הפלאפונים
באמת המכשירים הכי אמינים...
אבל מה העיצוב שלהם תמיד לא היה המילה האחרונה...השאלה מה אתה מחפש
להשאר עם מכשיר אמין (משלא עשיתי) או להתקע עם טליט מזדיין בתחת שהיה גם יקר בזמן שקניתי ויש לו כל כך הרבה בעיות קטנות ומעצבנות!!!)
זה היה סתם רגע של עצבים על המכשיר שלי מצטער... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
חולק עלייך אילן..
יש לי נוקיה 3300 נראה זה הדגם.. האמ פי 3 הכתום..
הקיצר הכפתור האדום והירוק לא עובדים כבר..
לוקח לי שעה לענות ולהתקשר לאנשים מעצבן נורא.
אין לו צלצול..
יעני לא שומעים אותו.. דווקא חבל היה הפתיח של אסוט..
הקיצר הלך הפלא.
ולאמא שלי יש סמסונג 615 אותו זמן (בערך שנתיים) והוא חי וקיים..
הכל תלוי איך מחזיקים אותו.. שלי נופל בממוצע 10 פעם ביום.. כבר התחלתי לשחק איתו כדורגל. |
|
|
| Flotser |
זה דור 3,
והוא מפוצץ במלא מלא תכונות, ואפשר להתקין עליו עוד המון המון
הבעיה העיקרית איתו שהוא די גדול,
אני אישית ממש טוב לי עם הפלא האנטיקה שלי
:p |
|
|
| DjChook |
אלכס מה שאמרת עכשיו לא הגיוני בעליל למה דווקא ה 3300 הוא אחד הטלפונים העמידים מכיוון שהוא בציפוי גומי, ולכן שהוא נופל יש לו סוג של בלימת זעזועים בניגוד לשאר המתכות / פלסטיק. אגב זה הפלאפון הכי משתלם שראיתי ומשהוא יצא הוא היה זול בטירוף ומשתלם.
בקשר ל 6680, אז כמו שנאמר, הוא טלפון מאד טוב
הוא מהדור החדש של NOKIA (Series 60
מה שאומר שהוא SYMBIAN
שזה המערכת ההפעלה החדשה, ובעצם כל תכונה היא תוכנה
לכן בפעם הראשונה אחרי הריסט של הטלפון, צריך אשכרא להפעיל את מערכת ההודעות וכאלה (טיפה מעצבן אבל מתרגלים)
בגדול יש לו באמת המון תכונות שאין לאף פלאפון, כמו חיפוש לפי שם / שם משפחה וכאלה.. זה ממש כבר כמו מחשב כף יד
אבל שוב, הגודל שלו מאד מפריע, ויש היום בשוק מצלמות יותר טובות משלו.
בגדול, אני הייתי ממליץ לך לנסות להשיג את ה 6230i שעכשיו מתחילים להשיק, כי מה לעשות, כולם כבר יודעים
הדור השלישי, נכשל. |
|
|
| Rising |
אם היית בחברת פלאפון הייתי ממליץ לך ללכת על סמסונג 850 או ה-
LG
שהם קטנים נוחים ואמינים.. |
|
|
| DjChook |
אגב אתם יודעים שעכשיו נזכה לראות הרבה דור 3.25 3.5 3.75
וכאלה..
כי דור 4 = VOIP, וזה ימוטט את חברות הסלולר :) |
|
|
| YoraY |
וואי אני כזה לא מבין בפלאפונים
שרכשתי תפלאפון שלי אמרתי למוכרת
"תביאי לי תדבר הכי זבל שיש לכם" |
|
|
| Shahar |
לאח שלי היה את זה פעם נראה לי
לדעתי לך על הסמסונג השחור שנפתח בהחלקה כמו ה
SK
תלוי מה אתה רוצה בפלאפון
אח שלי כל חודש בערך מחליף מכשיר אז הוא בטוח יכול להגיד לך מה הכי יתאים למה שאתה מחפש |
|
|
| DjChook |
אבל אח שלך לא רשום בפורום
שחר מדי פעם אני לא מבין מה נסגר איתך
בכל מקרה, הפלאפון ששחר דיבר עליו באמת מצוין
אבל יש לו חסרון שלדעתי ענק, וזה שאין לו ספיקר פנימי
היום כמעט את כל השיחות שלי אני מנהל דרך הרמקול ולא מצמיד את הטלפון לאוזן
(אלא אם כן זה בחברת אנשים ואז זה לא מכובד, ולכן צריך שן-כחולה) |
|
|
|
|